Liechtenstein Museum of Art


Molti turisti chì anu visitatu u picculu principatu di Liechtenstein , pare chì visitate l'Europa medievale. Antichi castelli è casi e carrittate silenzii, manicured gardens è settiddi chjassi - tuttu questu hè un statu pocu cun una monarchia assoluta. È solu l'avventura di l'edificiu mudernu, una di quale u Liechtenstein Art Museum di a cità di Vaduz (Kunstmuseum Liechtenstein) , a capitale di Liechtenstein, torna à a realtà.

U museu d'Artu hè u museu statale ufficiale di l'arti cuntempuraneu, altri hè un museu di fine arti. Hè situatu in u stessu centru di Vaduz, vicinu à quelli siti mpurtanti cum'è a Casa Governante, u Museo di Post , u Museo Nazionale di Liechtenstein è u Vaduz , ùn hè micca impedente di notà. Un grandu tulu tonu nìuru fattu di cimentu è basaltu, decoratu cù picculi picculi di u guivile di u fiumu di u Rinu, chì scorri da tutta a Liechtenstein. U bastimentu avè aspetta è hè chjude in ogni locu. U dissenyu mudernu hè u risultatu di u travagliu di l'intramammale di i architetti di Suisse: Christian Kerets, Henry Degelo è Meinrad Morgan, è u prughjettu tecnicumente complexu hè simplice è modestu. U custituitu hè cunsideratu pocu spiciale, sopratuttu cù u sughjettu di u Medievu, è in u 2008 accede à i deci più igliest buildings in u mondu.

Un pocu di a storia di u museu

U museu di l'arti di Liechtenstein ufficialmente apertu u 12 di nuvèmmu 2000, a so area totali hè 1750 metru quadru, chì era divisu in sei stanzi d'esposizione blanche. A direzzione principalu di u museu hè instalazione è sculture, ancu s'ellu ci hè sensu induve da una maravigliosa cola di quadri. L'orgogliu di u museu hè una cullizzioni persunale di i prìncipi di Liechtenstein, hè una di e più grande cullizzioni in u mondu: circa 1500 tessili originali datanu da u 17 ° sèculu. Pudete acquistà cù l'opari di Rubens, Rembrandt, Van Dyck, Leonardo da Vinci. A parte di a cullezzione hè in a residenza persunale di u prìncipi.

Molti di l'esibiti di u Museo Nazionale di l'Arti di Liechtenstein sò stati cumminati in cumpunimenti cuntenuti in i linichi simili in cultura o di civilizazione. U Principatu di Liechtenstein hè dedicatu à una cumpusizia separata chì detalla a geografia, a biosfera è a storia di un picculu paese. L'arti muderni cuntene u XIX-XX sèculu è i creazioni di i nostri ghjorni.

U museu principia a so storia longu prima di l'apertura in u 1967, quandu ò ten pintate sò prisentati à Liechtenstein. Quelli dipinti diventenu u principiu di u museu statale. U curadore di a riunione fù numinatu Patre di Storia Storia Georg Malina, chì multiplicava significativamente a cullizzioni di u futuru museu di l'opere d'arti da altri paesi. U bastimentu stessu hè statu custruitu nantu à i donatori di i investitori privati, è da donu à l'statu.

Cumu per vultà è visita?

U prezzu di un bigliu adulti hè 12 franchi suvi, i zitelli sottu à 16 sò liberi. U museu opera da u marti à u ghjornu da 10 à 5 ore, u luni hè un ghjornu off. Puderete trovu literalmente in u core di a capitale nantu à u famoso Stedle Street.