Vaduz Castle


Liechtenstein hè un pocu cunnisciutu è difficult-to-pronunzianu per u nome di lingua russa d'un statuu europeu pocu è riccu. U nomu di un picculu paese veni da u tìtulu è u apiulu di u regnu. A capitale di u principatu di Liechtenstein hè Vaduz, da i nostri standard - a cità, da u locu - a cumunità campagnola. È l'impurtante mumentu più impurtante di Vaduz oghje hè u castellu Vaduz - a residenza di i prìncipi di Liechtenstein.

Storia di u castellu

U primu menzu in a cròcica di u castellu Vaduz riferisce à u seculu XIV. Liechtenstein si trova in u epicentru di a regione di guerri feudali, è ùn hè micca surprisante chì u casteddu si trova supra a muntagna, hà un ponte sospizivo, più di parechji mure è un torcu centrale forte è forte - u cunchju. L'architetti medievali sapianu chì qualchissia di e so strutture seranu attaccati. U ducumentu dichjaratu hà registratu u trasferimentu di pruprietà di u casteddu di Vaduz Liechtenstein à Ulrich von Matsch.

L'archeologi accunsenu chì a muntagna di u casteddu era custruitu nò più tardi à u XII sèculu, hè a parte più antica di u casteddu di Vaduz. A torre principale hè l'ultima etapa di difesa, perchè saria difficultà per sappiuta, u gruixu di i mura di fundazioni hè stata chjamata di quattru metri. I dimenisuni di a torre in a basa sò modesti: solu 12 per 13 metri. L'escale spirale di i chjusi sò sempre stati incubati in i mura, fendu passeti irregulati in altezza, salimenti aleatorii, per ciò chì l'ghjunghie ghjustu è perde forza è forza. Inoltre, u scalinatrice di a scala hè stata discu in u dizziunariu, cusì chì i difendenti sò stati cumodi cù a spada in a manu diritta. In u territoriu di u casteddu un pocu dopu a cappella di Santa Anna anu fattu custruitu cun un altare in u tardu stile gtica. In u corsu di a Guerra di Schwab in u XV sèculu, u casteddu era vicinu distruttu. Quandu fù restituita, i seguenti prupietari custruiscenu una torre torna, è in u 17u seculu a parti occidentali di u casteddu era assai smanzata.

Liechtenstein hà acquistatu u cuntatu di Vaduz solu à l'iniziu di u seculu XVIII, combinau cù a prupietà vicinu di Schellenberg. In u risultatu, in u 1719 u pianu principale di Liechtenstein, chì avemu avà sapemu, si sviluppau. I prìncipi si stanu in quelli tempi vivenu in Austria, è u casteddu era in un statu tristu: abitava una tavernera simplista, è davanti chì ci era casu di suldati per longu tempu. È era solu in a seconda mità di u XIX sèculu chì u prìncipe di Liechtenstein, Johann II, hà decisu di fà u Vaduz Castle a so residenza. Hà urganizatu una primurose di ricustruzzione, chì cuntinuò l'erede Prudentariu Franz Joseph II, cumminciò l'aria di edificatori à 130 stanzi. È in u 1938 a famiglia di u princìpiu hà cambiatu, è u casteddu chjamò à i visitori di terzu. Finu a ora, ci sò embrassamenti nantu à i muri, un pianu cumminte cù i beddi fiori è fontane, un ponte di croce di lignu. U casteddu hà u so propiu duttore, chì ferma in quantu chì un nimu crosce u cunfini di a pruprietà di i prìncipi.

Ma ogni 15 d'Agostu, celebrà u festa più impurtante - u ghjornu naziunale di u Statu. Liechtenstein hà una storia ricca è tradizzioni centu anni, cum'è quella siguenti: a famiglia di u prìncipi dispostà una festa è u carnaval di a cità, questu hè l'ùnicu ghjornu di l'annu quandu a porta di castello hè aperta per i turisti, pudete camminate in u giardinu è passene per u tribunale. Principi ufficiali di Liechtenstein piglia a scala più antica, volte parechje à l'annu passanu lavisimenti. A maiò parte di i ghjorni à queste ghjornu passanu fora di i muri di a residenza, occasionalmenti arcuni gruppi sò permessi in u muru. Tali excursions sò cummattiu di stòrici lucali, vi mustrarà una vellina masonera in u tribunale di u castellu di Vaduz è abrirà a cappella. In u casteddu hè stata a megliu privata di pittura in u mondu. Ùn avete micca vedi, per suprattuttu, ma vi cunsigliarà dunni un disegnatore di colector cù tutti l'òpiri capulizzi - cusì una cosa sarà un ricordu excellentu per a memoria o un rigalu à i parenti.

Cumu ghjunghje?

Casteddu Vaduz hè situatu in una cullina sopra a cità di Vaduz, pò esse vistutu da ogni uccisione. Independentamenti à scopre u casteddu è i so vicinanzi più interessanti à pedi, da a cità à u casteddu hè una strada bonita Schlossweg, un caminu vi pigliarà una ora. Rising along the road à a muntagna, pudete vedere vede bella di a cità. Inoltre, sopra i totului di a strada sò stallati cù informazioni storichi nantu à u Principatu di Liechtenstein. Circundente à u mità di a strada ci hè un sticcu di bastimentu, pudete alcune è cù un taxi o un vittura.

Micca distanti da u casteddu sò altri interessanti posti chì ogni turistu hè obligatu à visita - u museu statale di Liechtenstein è u Museo Postali .