Tè di Kipreya - bona è mala

A pianta cum'è Ivan-tea, ancu di qualchì volte chjamata ciprejny, hè familiara à parechje persone, u bè da hà un gustu pocu insinitu è ​​un gustu amatu è gustoso. Ma si pensa à utilizà sta decuccione, bisognu di sapè di e benefizii è i danni di u tè da Cipru, perchè avete averia in cuntattu contra-indicazioni è cunsiglii da ei spécialistes nantu à questa mena.

U prestazione di u tè da Cypress

Questa pianta cuntene vitamini, cum'è B, C è PP, è parechji elementi di traccia, per quessa, pudete dà una risposta inequiva, positiva à a quistione di risidenza di ivan-tea è di una vanda da Cipru. Inoltre, in a scorcia di sta pianta, trova zinc, cobre, ferru, magnesiu, manganese, fosforu è ancu calcium . U beneficu di Kipreya o Sauce-tè in questa manera hè chì u bèdu pò saturà u corpu cù e sustanzi cistifichi, chì significheghja aiutà à rinfurzà u sistema immune è aumentà a resistenza di u corpu à diverse infizzioni. I nostri antenati cunzidiravanu a scorcia di Cipru un veru solu rimediu per u friddi, a grippa è a malatia respiratorja aguda, hè stata datu à e praticanti com'è un pub resturativu è tonicu. In modu, questu tè hè permessu di aghjunghje una fudda è balsa di limonu, u ferà ancu più savuroso è fragrante. Sè decide di crià un bevanda cù such grass, hè ancu un sedattivu sedattivu chì vi aiutà à rilassate dopu un ghjornu hà rigalu è ridereanu di l'insomnia è l'ansietà.

Inoltre, una decuccionu da sta pianta hè cunsigliata per quelli chì soffrenu di l'aghjustatu di gassing in u intestinu, burping, inclusi l'acidus, è a mancanza di enzimi in u ghjocu gastru. Senza ùn scurdate micca, chì prima di cumincià adupirà stu tè, vi cunducerete un duttore, postu chì ci pò esse reazzioni indipindenti chì ponu esse inghjulazione di a malatia.

Sè à parlà di contraindicazione à l'usu, invece deve esse nutatu chì a vittura pò causà una reazzione allergique, perchè s'è pruvatu per a prima volta, ùn beiu micca u tazza entera. Serà più raielu per piglià 1-2 sprzuni. Calchinu è aspittà d'ore, perchè pudete capisce chì sì u vostru alergià . Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu di vìviri un beviu à i persone chì anu soffrenu di malatie cronica o sottu trattamentu, prima di vultà nantu à u tè di cipriane in u menù, anu bisognu di cunsultà un duttore, se ùn avè micca fattu, e consegni pò esse imprevisible.