Museu di Ski


U Principatu di Liechtenstein hè un beddu paese, situatu à u pedi di l'Alpi nevicati. Ùn hè micca una stazione di ski di moda, micca u centru di divertimentu nuvellu. In ogni casu, in un paisanu, quasi tutti l'abitanti di scola, è in numerosi pendii sò una massa di piani di schierta di livelli diffirenti. Amori amichi è i prufissiunali di u sport di sciisca prefissi i cità svinnii di Liechtenstein. È principianti sò cunsigliati per cumincià cù u museu ski in a capitale di u principatu di Vaduz, chì ci guarda più di un mila esposizione.

U museu di skis hè dedicatu à stu sport, i turisti anu detarminate a so storia di sviluppu, i rote sportivi è i tipi di skis creati à parechji volte, a so evoluzione da i razziali è i slitti, à i schemini di montagna è di crochite muderni è di tartufi. Inoltre, u sughjettu di u museu hè cusì rara chì ùn hè micca simplificatu micca di visità.

Chì vedi in u museu?

U museu maghjina assai exhibiti interessanti. Truvarete dui schemi di Viking è i mudelli più avanzati di u ghjornu. Ci hè una figura di u scogliu di u roccia, chì hè stata trovata durante u studiu di l'Isula Rede in l'Articu, cù l'imaghjini di un esquiadoru. L'historiadores crede chì l'età di l'arti di roccia hè più di quattru mila anni. Parechji anni fà, u ski più anticu di u pianeta hè trasferitu à u museu. Fu truvatu in Norvegia à l'area di West Agder in u 1929, secondu l'analisi di carbonu hè più di 2,5 mila anni. Un expositu separatu exhibe esquisse, truvatu principarmenti in Norvegia, più di mila anni, è ancu di schis di u famoso Rè Ulava V.

Curiusii turisti sò offriti per paragunate a so criscenza cù u paese di ski di più longu in u mondu. Quasi cresce in u tettu di u museu, a so longa hè di 3,74 metri, è questu hè ancu u paru più pesante - dopu à tuttu, 11 kg. Hà soru, hà veramente ritruvati in u XIX seculu annantu à 150 anni fà in Norvegia. Da i più chjucchi recenti tù truvà e dettagli di l'equipaghji di l'espluratori polari Ruald Amundsen è Fridtjof Nansen, u memoria materiale di i Olimpichi di Natale in u 1952 in Oslo è in 1994 in Lillehammer. Quì hè guardatu un paru di skis, Tony Seiler, chì hà uttenitu u campiunatu mundiali in u 1958, è l'ingaghjamentu Olimpiadi di u 1980, Hanni Wenzel.

A strada, u famusu Fjord d'Oslo in u saltu di l'esca di Vaduz ponenu monumenti à u Rè Ulav V è u Troll du cane.

Cumu visita?

U museu di l'esquì hè aspetta à tutti i ghjorni di sebatte da 14.00 a 18.00, u ghjornu di u vitturinu si permettenu per appuntamentu è dispusitivu. U bigliettu per adulti 6 franchi suvi, u prezzu di u bigliettu di i zitelli 4. Ritratti hè permessa. Pudete ricevutu cù trasportu pùblicu , per esempiu, cù un bus numero 11, impiegà Università. U museu si trova vicinu à a Casa Roja , è si caminate un pocu più allargu nantu à a strada, puderà vede u Cunsigliu di a Giustizia, u Museu di l'Arti di Liechtenstein, u Museu Nazionale di Liechtenstein , u Vaduz Castle , u Museo di Post, è parechje altre interessante postu.