Glioblastoma - pronosti

A vista di u diagnosi di "glioblastoma - un tumore di u core", u paci hè spessu interessatu in a pronta di mèttori per a so vita futura. In questu casu, tutta a quantità assai di u gradu di a malatia, è ancu di quantu forte chì u corpu hè in l'omu.

Gradi di glioblastoma

Un glioblastoma hè un tumore malignu chì hè furmatu da i celi gliais. Hè una di e malatie più chjucu di u cancer, perchè elabureghja rapidamente, ùn hà micca alcune custritti, è hè accumpagnatu da prucessi necroti.

Tutte glioblastomi ùn sò i stessi. Sicondu quelli chì prisanu à i so signali periculosi, i tumuri sò 4 gradi:

  1. 1u strattu - hè un novu crechju novu in u cori, chì ùn hà micca signalatu evidenti di malignità.
  2. U second degree hè un tumore cun un diametru di 5 mm, chì hà 1 signo di malignità (a più frecuente una struttura di cellu anormali).
  3. 3 ° graduu - u tumore creci rapidamente è hà tutte e sinjali di malignità, solu per i prucessi necroti.
  4. U 4 ° grazu hè un glioblastoma inoperativu, chì hè carattarizatu da e ritmi di crescita rapidamente.

U pronosti di vita cù glioblastoma di u cori

Per i patologi chì anu glioblastomie di u 1u o 2u gradu in un stadiu iniziu, ci hè una chance, dopu a cirurgia è u cursu di a quimioterapia , per curà completamente a malatia, ma di volte oghje annunzii.

In a deteczione di glioblastoma in i tempi più tardi, quandu hà digià cubriu una larga zona di u cori è hè in relazione cù a 3 è 4 gradi di malignità, un trattamentu a più spessu duna l'azzione di un sulu addivà a vita di u paci. Sicondu a gravità di a malatia, u periodu varieghja da quarchi setti à 5 anni. Questu hè duvuta à u fattu chì u cancianu pò cambià u passu di u so sviluppu.

Un pronosticu sfavore hè affettatu ancu da a diffesa di eliminà completamente un tumore crudo chì ùn hà micca una struttura uniforme senza attacà i centri vitale in u core. Comu u risultatu, dopu una mellura di corta durazione in u statu di salute, ci pò veni una fasi di esaggirazioni, vale à u crescità di u tumore.

Malgradu u fattu chì u prugruvamentu di survival ùn hè micca u più favore per i pazienti cù glioblastoma, ùn deve rinvià sempre è vale aduprate per contru à u cancer, finu à a fine, perchè tutti i ghjorni in a medicina si creanu novi modi di trattamentu, ancu in contru ddi malati riesciii.