Cumu hè u pettu fatale durante a gravidanza?

In u periodu di l'expectativa di u zitellu, cambiassi serii sò in u corpu di a donna, accumpagnati da l'aparicio di sensazioni incù cunnoscii è dulurusi in diversi parti di u corpu. In particulare, da a prima ghjurnata di gravidanza, a mamma expectante pò notte chì u so casatu furi.

Cumu e perchè u piticu minatu in i primi stadiu di a gravidanza?

A maiò parte di e donne noteu chì à u principiu di u gravidenza, i so petti facianu a morti cum'è fà à a menstruazione, ma un pocu più intensivamenti. In dui di questi casi, a femina femminisci aumenta in grandezza, chì ghjè per quessa sensori di disgrazia chì sorgienu. Intantu, cù l'iniziu di a gravidenza in a maiò parte di e zitelli, i glànduli di mammiferi medianu assai rapidamente duvutu per l'accumulazione di massa grassa.

Questu hè duvuta à a preparazione di u corpu per a pruduzzioni prublema di latte materna per alimenta u zitellu. Siccomu l'augmentazione di u muvimentu hè incredibbilamenti velozze, i tessuti cunghjuntivi spessu ùn sò micca tempu per piglià a pusizione propriu è si ritruvanu. In questa situazione, una donna spessu a cumencia di spirimintassi un dulce rvincatu chì si spargiu in tutta a superficia di i glanduli di mammiferi è spessu radiata in l'area di i braccia o l'armpiti. Inoltre, assai matri futuri nota a ocurrenza di sensazioni di zingari dispiacenti.

Puggioni sò spessu chjucchiati cù l'iniziu di cuncepimentu, è l'areola circundate anu acquistenu un santu più fughju. A pelle nantu à u piticu cumincia à scorcia, ci hè un prucessu è altre sensibilizazioni di disgrazia. Inoltre, i glándulas mamari, sò inormatu sensibilizà à l'acchèttu di u pezzu d'aspettazione di u zitellu, perchè qualchissia, ancu u minimu toccu per elli puderanu causari dolor e disconfort.

In i primi ghjorni da a cuncepimentu, u pienu pò esse mandatu ancu cù i punti di u bra, e tanti di e donne duranti stu piriodu sò custritti per cumprà e prudutti senza sempre. Certi mariani futuri per questa mutivazione sò disturbi da u sonnu, perchè qualchissimu muvimentu in casu pò pruvucarà u dulore severu.

Infine, spessu à questu tempu di u capezzolu hè attribuitu colostru annosu. Sì una donna ùn mantene micca u so corpu abbastanza bundanza, e questi emissioni sò siccati è formanu una crosta dura chì pò pasce bracciale, causannu dolore. Per evitari avè, avete bisognu à utilizà pane speciale per i petti, lavare i taglià regularmente senza aduprà detergenti è ponu arricà à pocu spaziu di bagnu.

Sapendu cumu pezzate durante a gravidanza, una donna pò guess nantu à a iniziu di una situazioni "interessanti" à a prima data possibile. In ogni casu, i matri futuri cunfundenu sti sentenzi cù signali di sindromu pre-menstruali, è per ùn cunsiderà micca a so impurtanza.

Quant'ellu hè fatta da u pettu in u gravidenza?

Per regula, u pettu durante u gravidenza agnò finu à a fine di u primu trimesteru. Di solitu da 10-12 simane o u dulore hè abrupto è sparisce o disturbanu l'expectante madre solu cù momentu currettu. Inoltre, deve esse capitu chì u corpu di ogni donna hè un individuale, perchè a natura è a durata di u dolore pò esse diffirenti.

In certi nisa, i glànduli di mammiferi criscinu in grandezza in tuttu u pezzu di u zitellu di u zitellu, perchè u dulore hè cunservatu finu à a bona partitu. Inoltre, un avutri mariti futuri sò cusì utilizatu à a so nova postu chì ùn anu micca osservatu discomfort.

Infine, vale nutà chì in casi rari, u malu in i glànduli di mammiferi durante a gravidanza ùn hè assenti. Di solitu i donne chì si trovanu in tali situazioni, per via di cambiamenti in i so senu, sentenu l'accostu di a menstruazione, è l'assenza di tali cambiassi impedisce a l'idea di un possu gravidenza.