Un signu hè una farfalla in l'invernu in a casa

In l'inguernu tutti i insetti dormenu in i cracheri di a cortezza di l'arburu, in burrows subterrani è altri refugghi. È e farfantarini in stu rispettu sò micca esvisione. È ancu hè più surprisante di scuntate una bellezza alatu in un tempu quandu a ghjernate hè furore in a strada è a neve vaghjimu. Parechji sò interessate in ciò chì a farfalla di a casa significa in l'invernu è quale signu sò assuciati.

Butterfly in winter - una bona signa o mala?

In a primavera, l'estate è l'oraghjaru early, l'apparizione di una farfalla in a casa hè tratta com'è un bon sigulu. Questi insetti malfattori è bè bella ùn anu mai statu percevati negativamente da e persone. Hè stata creuta chì questa hè l'ànima di l'ancestrali mortos, avè acquistatu un novu novu. Ma in l'invernu una farfalla viva hè sensu, un sbagliu di natura. Allora, è l'attitudine per esse serà diferente - alerta o ancu ostili. Dunque, i signali attaccati cù a farfalla chì si prisintò in a casa in u invierno puderia esse bona è mala. Tuttu u pianu dipende quantu l'insettu hà vistu è cumu si cumportanu.

Perchè andà una farfalla appare in a casa in l'invernu?

Sì avete una farfalla di a casa à l'inguernu, è ùn sapete micca ciò chì hè, fighjenu u so culore. Un rico "eye of peacock" rougesu, amaranti "caghjà limuni" o un insettu cun tinghje preziosu rosati-aranciali in u culore di l'ale è una bona signa. Hekk, in a vostra casa vinarà a prosperità. Hè sopratuttu bè chì a fiorenza ùn pruvà micca di abbandunà u appartamentu, ùn volva à u finestru, ma si mette in un locu o volte vuluntà à e persone. Se chistu hè una "colmenu" di raffinata o un spécimenu cù alti bluminidi-verdi, aghjustate avvenimenti interessanti è di novità, in generale favorevule, davanti à voi. Sì l'arnacu attimpititivi in ​​a casa cù alpi neri, marroni o cumuni di grisgiu, aspittà d'aiutu à u prublemu. Un tali invitatu micca invitatu d'esse mandatu à a strada, accicciannu l'apre a finestra. E in ogni casu, ùn lasciate micca chì si sente nantu à quarcunu di a famiglia, o a persona si mette malatu.