Cattedrale di San Pietro


Unu di l' attraffie maiò di Ginevra hà longu statu a Cattidrali di San Pietro o, com'è chjamatu di i residenti lucali, a catedrale "Saint Pien". E so mureghjine custudiscenu una storia di seculi è l'edifiziu stessu hè chjucu cù u so stile straziariu straziu. À a notte, a catturica highlights many searchlights, chì li dà un attellu especial.

L'architettura è a storia

In 1160, a cumincionu di a Catedra di San Pietro in Ginevra cuminciò . A quelli tempi in a cità ci sò parechje avvenimenti di pruspettivi chì anu influigatu a data di a so apertura. Solu in 150 anni, a catedrali Sen Pien hà principiatu a funzione è divintò unu di i migliori in questu tempu in Svizzera . Originamenti era custruitu in u stile romànicu classicu, ma à l'annu era ricustruitu assai volte, è, secondu, l'estilu di l'architettura hè cambiatu è diluta da l'altri. In u 1406, vicinu à a cattidrali di San Pietro, una capella hè stata fatta in u stilu di u classicismu, in quellu tempu parechji mura di u tèmpiu stessu sò stati ricustruiuti è parechji classici baroccu. Malgradu qualchì misteria diversa di stili, in generale, a catedrale hà un stilu bonu è spediente.

Cattidrali di u nostru tempu

Oghje Cattedrale di San Pietro in Svizzera hè attivu. Addivintò un veru orgogliu di i lucali è un postu mandatu à visita in Ginevra . Oghje una missa festiva, leghjite prayer, canta u coru di a chjesa è i musichi ghjucanu nantu à l'urganu. U valore principale di a catedrale era u tronu di u riformatore Zhanna Calvin, è ancu parechji iconografici medievali. Hè sorprendentemente, i icone in quì sò petite chjucu. A catedrale ùn hà micca u so iconostasi, ma ogni libru di preghjudiziu hè dedicatu à un certu San.

Dinturatu a cattidone vi sorprendenu da a so stonda architetturà è di l'atmosfera maravigliosa. U so culoriu, più preciatu da l'area di a cupola hè particulari belli, perchè u teppu bagnu hà adurnatu da illustrazioni artistica di a Bibbia per più di un seculu. Pudete participà, sè vo site furtunatu, in e massi, chì vi darà assai impressioni piacevuli.

A turisti nantu à una nota

À l'intrata à a Catedrala di San Pietro, e donne devenu aghju veramente un pane. Sembra chì u regulu di solitu, ma ancu ci hè una diferenza. In nisun casu, u mantellu hè stituutu da un mantellu. E vistite di tonalità è vistitu ùn sò micca benvenuti. Omi chì anu tatuuri l'anu aghjustatu bè cù un capu di vistimenti. U viulazione di stu codice di vestitu hè cunsideratu offensiv è inacceptable.

A cattidrali di San-Pierre si pò apertu à u ghjornu da 8,30 a 6,30, è u domicile hè apertu per i turisti da 12h00 à 18h30. U ghjornu di u sabbatu, solu parochiale o ministri da altre cresia si puderanu andà. U prezzu di u bigliettu hè chjuchjaru - 8 francs per un adultu, per un zitellu - 4. Pudete alcuni a chjesa cù l'autobus numero 8.10 è 11. U trasportu pianu più vicinu perchè sò Molard è Cathedrale.

A cunvenzione crescente di a catedrale in u centru permette à i turisti à visita ancu altri posti interessanti in Ginevra: a Bourg-de-Four square , u famusu Murà di Riforma è unu di i più boni musei - u Museu d'Istoria Naturale è u Museu d'Art è Storia .