Biblioteca di Bodmer


A libreria Bodmer in Suvietà hè un ogghjumentu storicu impurtante per u paese. Ampara u veru tesoru di u patrimoniu culturale. Stòrici è artisti di tuttu u mondu venenu à vedà una cullizzioni beni cunnisciuta di libri è manuscritti antichi. A tour di a Librerie di Bodmer serà immerse in u mondu di l'età pastiche è avarà apertu assai fatti maravigliii. A visite stu fossu vi sarete bisogni di l'ughjettivu è di u zitellu , perchè un tour da questu serà un di l'uttimi mpurtanti importanti.

Vali preziosa

In a libreria Bodmer, 17 mila libri di eteppi diffirenti sò cullate. Sò include i manuscritti più antichi di u dicèsimu sèculu è i papiri di u secolu seculu. Trà u grande numaru di exhibiti i più impurtanti sò:

Comu capiscenu, a cullezzione di such specimens valori porta un rollu enormu per tuttu u paese. Quasi tutti i materiali di a bibliuteca hà digià numinatu è sò dispunibili per visitatori. Pudete vede cù i vostri ochji manuscritti stupenti è amparate a storia di a so scritta, visitannu a famosa libreria Bodmer.

A turisti nantu à una nota

A libreria Bodmer hè localizzata in l'abbitanti di Genève - Cologne. Pudete ottene u busu 33 (u stessu nomu). S'è vo passate un viaghju in un caru allugatu , po nantu à capitale di Kapit à l'intremitu di Martin-Bodmé.