Lingua bianca in u zitellu

Surebbe parechje marche hà avvistu chì à u appruntamentu previstu cù u pediatricu, u duttore hà studiatu currettamente a bocca di i migghiori. Chì ùn hè micca surprisante, perchè a cundizione di a cavità orali di u zitellu hè un indicatore informativu chì ùn dicerà micca solu quandu aspittà per un altru dintu è se u collu hè tranquillu. Ma ellu averebbe ancu annunziatu di malatie mai seria, chì prima ùn pò micca esse manifestati. In particulare, a lingua bianca di u zitellu, dicerà di a prisenza di qualchi problema di salute.

Perchè u zitellu anu una lingua bianca?

Nurmalmentu, a lingua di un ziteddu sanu hè uniforme è pale rosa. Una eccezzioni pò esse un capu finu di a plaquette bianca in a lingua di un ziteddu chì hè apparinata per u cunsumu di latte materna o una mezora adattata. In i zitelli più antichi, un revestitu biancu fattu nantu à a lingua pò esse presentu immediatament dopu à despertanti. A causa di preoccupa ùn hè micca, se tali raid scorri appuntamentu dopu i prucedure higiene.

Fate vigilante è cunsultate un duttore se u zitellu:

In quessi situazione, hè solu l'spicializate qualificatu chì ponu stabilisce a ragione perchè a lingua di u zitellu hè biancu.

Trattamentu di a plaquette bianca in lingua di u babbu

Prima di tuttu, l'apparizione di una plura persistente in a lingua di i zitelli indicate a presenza di certi violazioni.

Cù u culore è u grigottu di a pezza, pò assumitu e seguenti motivi:

  1. Malatii di a cavità orali. Pò esse stomatitis, cresce o denticulate. Per l'estomatitis hè carattarizatu da una placa inechiomogna cù u granu, per i pelle curdled in tuttu di a bocca, rossi è i sagnanti di i mucosa, per caries - un recipiente bianchissu chjaru nantu à a lingua di u zitellu.
  2. Malatii di u sistema respiratorju. In casu d'infezi virali, a plica hè furmata in tutta a lingua, u repertoriu biancu nantu à a punta di a lingua in u zitellu indicerà a bronchitis , è un livellu grassu di plaque è infjammazione di i papillae - a farinutitis. Inoltre, un viscuvatu biancu nantu à a punta di a lingua pò indicà l'asma bronchial.
  3. Malati infettuti. Unu di i motivi di l'apparizione di una placa bianca o gialla in a lingua di un zitellu puderà esse scarvate è diphtheria.
  4. Malati di u viaghju gastrointestinali. Cu gastritis hè osservatu un tinedu biancu cun tinte brunisatu in u mità di a lingua. Un capigliu di coppule bianchante pò esse una dysbacteriosis. L'Enterocolitis hè aggunutu da l'apparizione di una pesta nantu à a ràdica di a lingua.

In questu questu, u trattamentu di a pezza in a lingua hè fatta da eliminà a causa di a so apughjatu.