Costume nazionale russu

U vistimentu naziunale naziunale pò esse vedutu solu per i festivi tematichi. Alcune cagione ellu com'è un vestitiu di novia, in più, l'altru naziunale hè spessu trovanu in a robba di ogni ghjurnata.

A Storia di u Trait di donna naziunale russa

U vistitu naziunale russu folkloriu accuminciau a piglià forma in u XIIe seculu. Inesessuali era purtatu da l'altitudine è i strati di a societa, ma Petru 1 cambiatu tuttu oghje. U rè hà urdinatu per cambià u disfuntamentu pupulari à l'Europa. I Boyars è i re sò micca disprezzu, in particulari perchè anu sughjettu à particularità rigulari. Cusì, u costume naziunale divintò prerogativu di i viddani, quali i rappresentanti ùn anu micca pruibitu di vestisce u vestitu russu.

A principale principale di u costume tradiziunale originale anu sempre una silurite multitùtule, dritta, ligne fustu è un corpu libbirtu. I culori di u disfuniu russu ùn anu cambiatu in parechji seculi - a principal hè bianca-russa-bianca.

Oghje hè questu cosa cum'è un costume nazionale rumanu mudernu, pò esse spessu vistu da e nemini, ma, cum'è regula, in ogni eventuali, per esempiu, à un casale . Di sicuru, hè, in parechji rispetti, diferenze di l'ordini di e nostri avutri aviani, fatti è brodati micca da a manu, ùn hà micca avè i "ornamenti parlante", ma di sicuru, cuntene elementi antichi. Ancu sì, sè vo vulete, puderete sempre o ordine o cumprà un equiptu autenticu autenticu.

Elementi di costume nazionale russu

U costume nazionale in diverse regioni è pruvince avianu a so peculiarità propiu. Da a ropa, pudete truvà da quì a donna hè ghjera, quale hè a so età, u statu sociale è ancu quanti zitelli chì hà.

Oghji, l'etnugisti distingenu i dui genitori principali di costumi di a donna russa:

Ponedevny - un settore più anticu, consistia di una cammisa è una ponevy - faldicazioni di trè tazze, chì fù spurtatu nantu à una cammisa è attaccata à a cintura cù un cinturione. Hè stata sfucata cù u foglie di lina, ella, più spessu chì nun, hà avutu un patronatu di scala. A zitella di Poneva era luminosa, cù l'ornamenti, una donna casada puderia solu wear a calm color.

Un ghjocu cù un sarafanu hè a variante più famosa di u costume nazionale. Sarafan, per a strada, puderia sordi, schiantannusi, diritti, ma in ogni casu, era purtatu cun una camma allungata. Un vestitu era fattu di cuttùdinu o linu. I campagnani affluente puderanu di scambià un settimane di cumpagnie duvite, cusitu da terduvitu o di altru tissimentu densu.

U vistitu nativu di russa naziunale era diferenti di ogni ghjornu, ma micca cuncettuale. Comu regula, era solu fattu di sita o brocade è era più riccu adoratu.

Toccate in vestitu nazziunali russu

Una di e funziunalità impurtante di u disfuniu russu hè a varietà di toccu. Solu i ghjovani puderi cammaranu cù i so capelli purtosti. E ragghiuni è e donne era necessariu di abbandunà a casa cù i so capiddi chjappi. I vestiti Girlish eranu cunzati bandetti, corpi, scarpi. E donne chjuccasi erani suppurtati d'invicchiati - "capelli curnutu", in cima di quale un pezzu o macchina intima era purtata. In u XIX sèculu, u distinu di e donne era alluviatu - anu purtà à camiate in una bufanda o un puddaru , ma cù i so capelli pusatu.