Cumu pudè chuck chak?

Chak-chak hè un dulce trovare, preparatu in l'uriginale di una pasta cun u meli. Questu postu orientale certamenti hà da u vostru piacimentu è in l'esecutà classica, è cun qualchì cambiamentu in a ricetta. Cusì, per esempiu, rimpiazzamentu di u melu cù u latinu cunclusu, avemu riceviamatu impressioni novi nantu à dilizzioni cù degustazione. Ogni opzioni di u platu sò più in i nostri ricetti.

Cume una chak-chak in Tartar cù u melatu in casa?

Ingredients:

Per a prova:

Per u sciroppu:

Preparazione

Per fà sta cucina, avemu bisognu di u cumpurtamentu primitivu di cumpunenti, chì pò esse truvatu in a cucina di ogni affari in ogni mumentu. Per a prova, avemu cù l'ova di pollo, aghjunghje salate, aghjunghje i vodka è liggeru finu à oghje. Avemu cernigliavvi a farina in una basa di u liquid è ammaite a pasta. A so texture ùn deve esse micca bè cumplicante è densu. Daremu vintu o trentà minuti per esse fruttificà sottu una pettine di biancu è seguite à u vestitu.

Si separanu porghjechi di u cumandu totale, rintricàllati finu à ottene una capa di trè millimetri di grossu è tagliate à tàzzii circa cincu à setti milimetri anziani, chì à turnà sò diventati in fragments circa dui centimetri. Pudete creà opcionalmente micca brusochki, è chjazzi da u teste, in questu casu, u grinding avarà da necessariu un pocu più tempu.

Scaricate quessi i blocchi fruttu (cunti) in porghje chjucchi in un oliu biancu di girasole biancu à una bella rubia, è aghjunghjia à un pezzu, in tissuti, cù un colore di serpenti, o un pappagallo di colore, è lasciate è cunfitte in u grassu.

Intantu, ligami u melatu è u zuccaru granulatu in una bola, pùtela ind'ì un focu moderatu è calenziu, affixuttu, quasi a fogghiu, ma ùn pruvate micca permettà à l'arrizzà à foglie. Pour a massa dulce dulce à un cuntazzatore cù pezzi fritto di pezziuni è prestu cunsigliu per mezu di colti. Pudemu a sustegnu nantu à un pappu oiled o humedu cù un slide è fessi chì friggeanu in a fria.

Cumu fà fà chak-chak chjaru in casa cù u latinu cunclusu?

Ingredients:

Per a prova:

Preparazione

A ricetta presente di chak-chak di a basa hè assai di classica. In questu casu, pouru inveci di zuccheru cù u melu hè u lettu condensatu, è a pasta hè dispostu un pocu diffirenti. Ma u risultatu hè diliziosu è appetizing in u so modu.

Inghjuntanu, batti un zitellu cù u zuccaru è un pocu di sali di l'olii di pollo, dopu aghjunghjenu a latte frittu è friddu, è fremenu in acqua o latte è fracciate. Avemu cernizeghja a farina di granu à i cumpunenti di u liquidu è pruduttu u furmagliu di una massa densa, non peglia chì si culloca in una bola è lasciate e minuti sottu a tilapia per trenta minuti.

Dividemmà a pasta distillata solu cù a manera sìmula cum'è in a ricetta previa, hà rotulatu è tagliatu in oblussu brusochki. Avà crescente in un giraghju di bastimentu adattatu senza u sapolu d'oliu è ponu in porghje raghji di a pratica. Dopu chì sò stati cunsati, si sparghjianu un momentu nantu à una spugna di carta, è poi pusonu in un tastu.

Pienu i frutti di molti chicchiati cun u lettuu condensatu, sguillate è misi in un pappu.