U zitellu ùn mancà a so mamma per un minutu

Per via di a situazione currente in a societa, a maiò parte di a mamma hà da piglià a cura di u zitellu è a so crescenza à trè anni è anziana. Mentre chì i babbi sò impiegati guadagnani soldi per alimentà i so famiglie. Cusì, u zitellu spese cù a so mamma, quasi tuttu u tempu, assai abituata à a so sucità. Per quessa, ùn hè maravigghatu chì avà hè stata cun un primu pienu à tempu full-tempu, u zitellu hè prestu per esse ghjustu vicinu à ella. È quandu u strangeru venga à parte, u figliolu preoccupatu è avè cugliatu à a so mamma. Ma puderete capisce chì a mamma hà bisognu à avè nfertu in affari senza u so figliolu benamatu. E poi spessu chì u zitellu, abituatu di ùn allughjà micca di a so mamma per un minutu, trasfurza i babbu (anonni, untu o unti) anna histerezzi è scandali, esigendi u ritornu di u parent amatu. Naturmente, l'ultimu voli chì u zitellu serebbe cumercià quantu pussibule, chì u permetterà di abbandunà permanentement per esse risolviri diversi prublemi, ancu i semplici, per esempiu, andate per una orazione o duie à u baziu per l'alimentariu. Per quessa, molti persone si dumandanu se possi cambià a situazione. Questu hè chì si parlarà.

Meda di "strangers" - unni vene da?

Da u nascita, u zitellu s'identificheghja cun u so mamma, cunziddi stessu cù tuttu. Ma settanta à ottu misi hè questu l'età chì i zitelli i babori cumencia à u travagliu u mekanismu di diviziu a gente circundante in cusì à dì "elli" è "strangers". È à u stessu tempu u zitellu ùn hè guidatu cugliu per l'opinione di a me mamma, cusì parlà, u so puntu di vista, chì hè, puramente intuittivu.

Cù u sviluppu normale annantu à u tempu, a migghiura cumencia à cultivà è sviluppa u circhiu di cunnutteti. Ma s'ellu si prumove un problema in una età maiò, i genitori pensanu seriu. U fattu hè chì si un zitellu ùn mancà a so mamma per un minutu, u solitu hè assuciatu cù parechje raggiuni:

Chì si u zitellu ùn lascià micca per un minutu?

Sì a vostra mamma hà "monopolitu" a so mamma in u sustegnu chì hè sempre tempu di passà cun ella, hè cunsigliu chì parechji o amichi di a famiglia sò invitati com'è freti à u pussibuli in modu chì in a prisenza di u genitori u zitellu s'appriva à a nova sucità è vede l'attitudine positiva di a mamma versu i questi.

Cum'è vulete cresce, u fogghiu s'appriva à i ghjente novi è ancu per stà cun elli per un pezzu cù a cumpagnia. Ma avemu bisognu di a mamma gradualmente - prima per un pocu minuti solu cù una nova persona, da quì 10 minuti, 30 minuti è ancu una ora. Karapuzam da 2-3 anni hè ancu recrutatu per spiegà u scopu di abbandunà a mamma è chì tornarà assai prestu, anche promettenu un dolce o un ghjucatu à l'arrivu.

Di solitu, da dui, più di spessu di trè anni, a criatura mostra a chjave di l' indipendenza : u desideriu di vestiti, manghja, andà à i bagnu, play è stà senza una mamma, inclusi.

Se u prublema ferma cù un zitellu di età in furmagliu, i sperienti urganizzati chì cuntate un neurologistu. U fattu hè chì, per esempiu, babies cù pressione intracraniale irritable è lacrime, è per cunsiderà negativamente in relazione à principianti in l'ambienti.

Inoltre, hè cunsigliu chì ti play hide and seek with your mother da u tempu. Grazie à stu ghjocu, un zitellu imparà à passà un pocu tempu senza una mamma à tutti - ùn hè micca cusì scary, perchè averia pare.

Ma a suluzione di prublemi cù u deterioru di a situazione psicologica in a famiglia o l'apparizione di fobie hè a prerogativa di u psicologu di u zitellu.

Mantene in mente, appicchendu di attachete forte cù a mamma, duveria esse graduale, una sizioni sicura pruduce l'aumentu di l'estressu è u pezzu di u zitellu.