Synestral per u abortu

Em embarrassement unwanted pò esse un veru latex for una donna muderna. Fortunatamente, a medicina oghje prisenta numerosi modi per esurtazzione sana. Unu sti mètudi hè l'usu di a preparazione di Sinestrol, per suprattuttu, solu per u scopu di u ginecologu è sottu a so securità.

Sinestrol - indicazioni per l'usu

In a so essenza, Sinestrol hè una droga hormonal sensu sinteticu, chì a ingestazione di quale in u corpu femminili provoca un cambiamentu specificu di a mucosa da l'utru. Sinestrol più comunmente utilizatu per l'abortu da ottu à doce anni.

In quessi casi, u duttore chjamate Inestesi di Sinestrol in una sola dosia di 0.002 g. U risultatu di l'injezione intramuscularu di a droga addiventa u rejetu di u fetu da a mucosa da l'utru è a so eliminazione sussegwentementali da u corpu cù un sguardu simili à u periodu menstruali. L'utilizazione simultanu di Sinestrol è à l'acida folica , chì tocca à u rolu d'un tipu di catalizatore, hè particularmente efficace.

Sinestrol nantu à a fini di gravidanza

Prestu cù a droga Sinestrol per l'abortivu cù u sviluppu di a patologicu fetitore irreversibile. In ogni casu, a droga puderà esse aduprata solu sottu a tutela di un duttore, postu chì u risicu seriu per a vita di una donna.

Synestrol durante a gravidanza pò esse numinatu da un medico per induce artificiale l'iniziu di u travagliu in casi chì tutti i termini possittori di pene hà cadutu. In queste situazione, l'utilizazione di Sinestrol prumove qualcunu di u cervicu è stimula l'iniziu di e cuntrazzioni. In ogni casu, hè impurtante di impedisce a presentazione in u tempu ghjucatu, chì u cunsumu eccessivu pò esse risultatu à a perdita di latti in parturient femini.

Synestral malati

In più di l'avversu, sta medicazione hè prescritata da un duttore per trattà a infertilità, u cane di cruccanti, e cundizzioni cosefanti à a disfunzioni ovariana , interruzzione di a tacquante è altre indicazioni. L'admission pò esse dati in tablete o injections. L'attività di Sinestrol in questi casi hè diretta à cumpensà a scarsità di l'hormone estrogenu in u corpu.