Porte per a cucina

Porte per a cucina - un necessariu, è quarchi, sicondu a distribuzione, hè vitale. À spessu vicinu à a cucina, ci hè un bagnu, in questu casu, a porta hè ancu prutetta di l'odore. Se a cucina si trova, per esempiu, vicinu à l'uttene è a salottu, hè ancu cunvenutu, cù a porta chjusu, di cottu manghjà o da bevi cafe, senza interferiscenu à nimu.

Design differenze di e porte di cucina

E porti sliding per a cucina - una scatula moderna, assai pratica, cuncepitu per esse risparmià spaziu, è per purificazione decorativa. Queste portani occupanu un minimu di spazi libbiru, parallella à u muru, ùn ne micca bisognu di un locu per apre a. E porti sliding sò fermamente chjusu, chì hè impurtante per a cucina.

Stu tipu di strutture sliding, cum'è e porte di cucina di plastica , sò diffirenti di e porte per un armariu di grossu grossu è pisu, pò esse di un unicu panel, è ponu esse dui è si sò alluntanati longu à u muru è esse retraienti in ellu.

I porti per a cucina cù u sistema di "acordeiu" anu parechji elementi cunnosciuti da i bagnati, a punta o bassa arnesi sò stati ruttore. U vantaggiu di sta porta hè chì, plegativi, e so porte ùn esigenu micca spaziu supplementu.

Per e chevaliinni cù stili moderni, cumu oghje è oghja , porte di veture sò grandi - anu aumentate visualmente a dimensione di l'abitazione, sò fàciuli di limpi à u grassu, ùn sò micca affettati di l'umidità, mentri mirani bella è estetica.

Pèntulu à l' attraversu sò e pèntulu cù u vitru, o so cumpagni hè in l'abilità di aperte in l'estea è fora.

A porta di l'arcu per a cucina , in u primu locu, hà un significatu decorativu, salizzendu l'stile di l'internu. A so porta di a cucina, basta chì l'arcu hà una forma simplice, pò esse fattu per ordine.