Ropa di l'Anticu Egittu

L'Anticu Egittu hè unu di e civilizzazioni più antichi, chì avianu u so sistema puliticu propriu, valuri culturali, religione, visione di u mondu è, sicuru, moda. L'evoluzione di stu statu hè micca sempri capitu è ​​hè di interessu particulari à i scientisti, i stòrici è i fashion designer. I disinfetti muderni ùn cessammu di maravigliate cù u cuticu esitu è ​​elegante, u decoru uriginale di costumi egiziani. È ùn hè micca maravigghatu, perchè e so vestiti è e ghjuvelli in l'Anticu Eggittu sò pensati à u più chjaru dettu, ùn ci hè nunda rididu, ma à u listessu tempu ponu l'impresa di una stampa completa.

Moda di u Munnu

A storia di a moda di l'Anticu Eggitu originanu da sacchetti triangulati cù un mandibolu chjamatu schematics, chì eranu stati cumprati cù numerosi draperi. Puderete, stu modellu di vestitu umanu era mellutu, i draperi addivintaru più difficili è cuminciaru à aghjunghje nantu à a cintura cun un cinturellu decoratu cù ornamenti è i filamenti di u doru. Hè senza dì chì vistimenti tali pruvucate à l'altru statu suciale di u so patronu. Cù avè più di sviluppu di u schema principià à fà cuddà cum'è calzature, nantu à a quale hè stata annunziata in una capedda trasparenti ligata cù un cinturoni, chì parulle una siluetta di un trapeziu. U vistitu era supplementatu cù pleating, decorazioni è tocchi .

A basa di u vestitu di e donne in l'Anticu Eggittu era un sarafan chì era in ghjustu chì hà presi in unu o duie straps è fù chjamatu kalaziris. A durata di u pruduttu hè principalmente à i turmoni, u pute mantene nurmanu, perchè u benefiziu di e cundizioni climatichi accogghenu tali frangulanza. U vistimentu di i schiavi femoni in l'Anticu Egittu, secondu l'imaginari, in certi casi, puderia esse limità à un cintu ristrettu è a dicurazione.

À u tempu, a moda di l'Anticu Eggitu hè megliu è, prima di tuttu, tocca u vestitu di e donne di e classi suprani. Kalaziris in a so forma originale ferma a lotu di i pirsuni cumuni, è i nomi nobili anu purtatu nantu à i so boni capeddi cù drapere cumplessi, affinchendu un spalle naked.

I spalle di donne è l'omi anu adduzzatu cù un colpu massiccia, nantu à una basa tissutu.

Principali crescenzi di a robba egiziana

Se qualificate in generale a moda di sta civiltà antica, pudemu distinguish diverse funzione principale:

  1. Un rolu especialu hè attribuitu à l'Egiziani cù accesorii, cinture diverse, braccialetti, coltelli, capelli di u focu utilizati per rinfriscati è enfatizà a so affiliazioni di classi, è dinò per aduttà u vistimentu di cutie senza pretensione.
  2. Per a so forma, i vistimenti di i bassi è i strati superiore di a societa ùn anu micca diffirenziu assai. In questu casu, l'énfasi principale era nantu à a qualità di u tetu è l'accuratamentu decoru, cù quale era fàciule determinar u status di u so patrone.
  3. Ricerche in u cuteddu di u vestitu è ​​ghjuvelli geomtrici di ghjuvelli - hè piramidi, trianguli, trapeziu.
  4. In particulare, ci eranu sapelli è capelli - chjaramente u privilegiu di l'elite è i associatesi cercani di u faraonu.
  5. Cum'è u materiale principale hè stata usu di lino, a produzzione di quale hà righjuntu a perfetta à quellu tempu.

L'ideal di bellezza in l'Eggittu anticu

A storia ligata inextricabbilità i ligami di a feminità, i vistimenti belli, u stile è i sentimenti di a moda di quellu tempu cù a reina di l'Anticu Eggittu Cleopatra , chì aghjunghjenu tutti i qualità di una donna ideali. Hè propiu, u pelle scuro, i funziunarii faciali, l'incisioni amigdalante di l'ochji cumminati cù una mente pendenti è un carattere forte, anu stabilitu un esempiu di imitazioni è d'admirazione per parechji fimmini.

In breviu, hè difficiule di stimate micca u rolu di a reina micca solu in a vita pulitica di l'Anticu Eggittu, ma ancu in u sviluppu di a moda è a tendenzi stylistichi.