Cumu si vittinu i campagnoli in Europa?

A moda, cum'è qualsiasi altri arti, hà una longa storia. Ci hè u so origine di quelli tempi, quandu i vestiti ùn eranu micca stiichi estetichi, ma puramente funziona in natura. Dopu, cù u sviluppu di a società, u costume hà acquistatu novi roles - in particulari, a ropa puderia di definisce u status sociale di una persona.

In questu articulu avemu dettu qualcosa chì i campagnari di i pòpuli europei anu avutu.

Ruta di viddani

U clima di a maiò parte di l'Auropa ùn hè micca solu assai. In questu quì, i campagnari chì anu passatu assai tempu in i strati avianu a pruteggiri di u friddu è u ventu. Per quessa, e so robba era spessu multiplu.

U materiale principale per a robba era fibbra naturali di l'urigine induve - lino, cannuniu, ortigas, lana. In seguitu, cù u sviluppu di u cummerciu, i residenti di e paesi europei anu studiatu ancu altri materiali, ma più spessu o tessili oltremi ùn eranu troppu caru per i paesi ordulari. Anu utilizatu un mantellu propiu di casa, a maiò spessu ùn anu chjardu.

I roti di e donne è l'omi ùn anu micca diffirenziu troppu. Cammie longsiu sulitamenti, pantaloni curto, un capote o una cammisa fora è un mantellu (mantellu) sò un ghjocu tipicu di robba campagnola di u campidellu. Dopu, a siparazione di i mutori di l'omi è di a donna hà intensificate - e femine facevanu vistimenti è sarafani , faldi longi, fossi, bonnets. Omi biancu curanu i pantaloni è i tunizii. In l 'invernu, un capeddu d'una banda d'ochju o una cappucciu capannuccia hè purtatu nantu à a robba.

E cumpagnia era ancu simplice possibbili - soprattuttu spessu appicciate à u ghjinochju. L'unichi accessori puderia esse un caprettu (un capu per i femine) è un cinturallu simplici.

E rovine Medievali di viddani

In u Medievu, a chjesa ùn seguitanu micca solu l'azzioni, ma ancu l'apparizione di a pupulazione. In particulare, tuttu u corpore hè statu proclamatu piccatu, per quessa, nimu hà avutu u dirittu di valdi di ropa aperta sottumessi à a bellezza fisica. U vistimentu avissi duvutu esse multiplicate, cum'è gratuitu è ​​discretu quant'è pussibule.

A passioni per a moda è u scopu di decoranu ùn sò micca benvenuti da a chjesa. In ogni casu, i paisani pobule ùn anu micca l'uppurtunità di persequitazione di a moda, cum'è per i belli mercuri è di sapè.

In ogni modu, in u 17u è u 18u seculu a pupulazioni anu avutu l'occasione di decorate i so vistimenti senza teme à a cundanna da a chjesa. I campegghi aduprati com brocca di bordati, applique, costumi decorattivi. Di sicuru, tali robesi eranu festivi è in a vita di u ghjornu micca sempre usati.

Avà sapete chì i camarate europei vistanu. È parechji esempi di i so vistimenti pò esse vistutu in a galerie.