Chì pò esse un zitellu in 11 mesi?

U babbu di un mesi, ùn hè micca u mo figliolu purtatu da u hospitalu pocu tempu. Hè capacità è capacità di u zitellu sò migliate ogni 11 mesi è sò novi acquistati. I paisani attenti avissini favurizà u sviluppu di u so ziteddu, perchè sviluppa armunesi fisica è intillettu.

Naturalment, tutti i figlioli sò diversi, ma in generale, a mamma devi avè una idea di ciò chì un ziteddu mediu pò fà in 11 mesi è se u so zuccaru corresponde à questa lista di cumpetenze.


U sviluppu di parlà

Lu vocabuli di l'ònde mesi hà assai silabaghji è u zitellu hè prova di edificà in un tipu di sentenza. Questu hè chjamatu babble attivu, chì hè di circa à scalse. Circa u 30% di i figlioli di questa età ghjunta qualchì parolle simplici è capisce ciò chì o quale hè chì sò: mamma, dad, baba, am-am, gav-gav, etc.

A menzione, u zitellu ùn cumincià à parlà dopu, chì hè a listessa ragazza à 11 mesi. Questu hè duvuta à a diffarenza in u sviluppu di i diversi emisferiti di u curu - i picciotti avianu più attivitati prufessiunatu, è e cose sò intelligente. À una età maiò, certamenti anu da igual.

E cumpetenze di mutivi

À l'età di 11 mesi chì u zitellu hè assai bellu à e diverse attività chì deve esse l'activazione di e persunanti motore finale. I pupulazione di l'adulte si cumbattiti quant à a modu liggeru u zitellu pigghianu ogetti chjucchi, o ancu migghii cù dui dritti, hè chjamatu una appiazione di pinza.

In un esforzo di insignà u zitellu per esse indipindenti, a mamma attenti pò invitar un zitellu à utilizà una cullette è una tazza. Dopu l'esercitazioni regulare, à a fine di u mese, u zitellu sarà bonu bonu à affruntà cù a so cumpagnia, ma micca senza pèrdita - a mamma hà avè lavatu u pianu in a cucina dopu ogni manghjà.

Circa a mità di i zitelli à 11 mesi chì già cumincianu à camminà, ma l'altra parte dominarà sta furmazione pocu dopu, è questu hè a norma.

U zitellu d'unanimità hà prumezzio, si sappieghja, è sapi per piglià dinò nantu à e so mani, per affaccià nantu à i peri à u pedestal. Dopu avè liberatu una mano, ùn puderebbene sceglite nantu à l'altru, è per un longu tempu per esse in una postu stabile.