Crusts nantu à a testa di u zitellu

A crosta gialla nantu à a testa di i culminati hè un fenomenu frequente è spessu disturbante per i genitori. Scaly scales o crostazioni di u latte nantu à a testa di i zitelli sò chjamati dermatite seborreica. Ma ùn anu micca troppu preoccupatu - ùn hè micca un veru fenomenu perchè à a salute, chì pò esse superatu cù l'aiutu di un trattatu curtu. A data, ci sò mètudi assai efficafichi per trattà e crosta nantu à u capu di u zitellu: sò stati risedi tradiziunali, shampoo di crosta, è preparazione cusmetica.

I casi di a furmazione di crosta giallo in a testa di nascita

L'azzetta di u legnu latte nantu à a testa hè furmata a più spessu in l'area di u temechka, hè stracu cumu per coperta a pelle, è quandu si spende, hè spessu accumpagnata da capelli. U raghjone di u prublema di l'apparizione di crosta nantu à a testa di u zitellu hè cunsideratu cum'è l'hormone parenti, chì pruvucanu a secrezii eccessiva di i glànduli sebacies, chì sussegwentamenti porta à l'apparizione di scala seca è scalosa. Una altra causa di l'apparizione di crosta giallo in a testa hè una allergia. In questu casu, l'usu di l'oliu da e crosta nantu à u capu seranu efficausi, ma prima di tuttu hè cunvistitu di ricurdà di circà l'assicuranza medica da un especialista qualificatu.

U xampù di i zitelli di crosta, saponu è altre cosmettiu di purificazione cù l'usu excessiu o massa frequente pò ancu causà dermatite seborreica in u natuvulu. Sempri à a cundizioni di cumpetenza cume di u zitellu - pudete facilitari à ridere di e crosta nantu à a testa di u zitellu, chì serà rapidamente rimpiazzatu da riezze sedoso, elasticu è rotulu.

Cumu sguassà rapidamente di e crosta nantu à a testa di u zitellu?

U trattatu di crosta nantu à a testa si hè successu, ùn mai permettenu a foglia di pentena, ùn pruvate micca ripiglià a scala seca cù un zuccadori, sguassate u fugliale o altre improvisu. Allora pudete "abrir a strada" à una microflora patogenica. E cù a "liquidazione" di e crosta in u lettughju curnutu in u curu - ùn hè risicu di pettinativi a tappa protettiva di tènnosa, ciserai sensitivi.

Trascendendu a crosta latticeta gialla è scalinata, pre-arburate cù petrolju da e crosta nantu à a testa. Per u trattamentu di a dermatitis seborreica avete bisognu: oliva, crema o special, oliu, o caputtu di cuttuni o linu, pente cun bracciu, denti frekwenti è una sponża lupina. Una ora prima di l'adopzione di i prucessi d'acqua, lubricate a testa di u fruttu cun l'oliu da e crosta nantu à a so testa è u so capeddu.

Prima di l'acqua, rinfriscà i ghjudiziati da u capu è utilizate una sponża per masarmenti a peddi, particularmente in l'area di a lucalizazione di crosta. Apparinate à pocu un shampoju, rinfriscenu a pezza di a prugna è a pianta cù pianetta. Restu a furmazione di u leggente chì restanu pulita con pente. Tali prucessi di trattamentu pò esse ripetutu nè più di duie volte in una settimana.

Per disperse di e crosce in a testa di u zitellu per sempre in u campu di i tempii - aduprà l'oliu da e crosta nantu à a testa, ùn ti micca scurdatu di un massìgiu intruduce è quantu sempre pussibule respirem à a pelle di u zitellu. Bona salute per voi è u to babbu!