Kathy Stoll cù u so stampa "U passatu hè u male", omi invucatu

Scandali nantu à quistioni di gèni nantu à Internet ùn sò più notizia. L'estrema di a serie "Cumu truvu a vostra mamma" pari di sapè cumu dichjarà nantu à a so pusizioni civica è hà riisciutu aduprà stu sapientaghju in pràtica. L'attrilla Cathy Stall hà stati scritte stampi in una cammisa cù una stampa feminista è e consiglii di stu passu ùn duvete micca longu. A critica hè stata una negra feminista, ma ci sò quelli chì avianu da Cattaneu.

Cumu si cuminciò tuttu

In l'anni 70 distanti, u famusu cantante folk Alix Dobkin hè stata cun l'inscription "U Futuru per a Donna" è stampatu nantu à a so T-shirt. In quellu tempu, questu attu hè statu cunzidiratu radicali, è oghji cose cun stampi suchi ponu esse truvatu in ogni tenda bitnikovsky. Cathy Stoll hà decisu di sustegnu l'idea di Alix, è si n'andò. Hà fattu una cammisa cù u slogan "U Passatu per l'omi" o "U passatu sò omi". A variazione di capiscitura di sta stampa pò esse assai, ma solu l'omi si mettiu littiralamenti è in u peor significatu per elli. Pensemu chì a storia cuminciò cun un cumunione rude Cathy, chì abbandunò sottu u tistimunianza di l'attivista cunzultativista americanu Ben Shapiro cù l'invintà à ùn avè micca figghi.

"Ultra Sexism"

Allora l'attinzioni di l'abbunati era attiratu da una T-shirt cù u slogan "U passatu per l'omi", chì urdinate chjamà u sessu.

Questu hè chì u rapprisentanu offentivati ​​di a forte mità di l'umanità scrivite:

"Per esse publicati such slogans, una persona pruvò ch'ellu ùn ùn cummattiu per l'ugualità", "Stu avatar hè un insultu persunale. Questu hè u sexismu estremu. "

True, certi ghjudicati cunzidiravanu l'imprime micca bè digià:

"Probabili chistu hè dovutu à i cumplessi cù u so babbu. Ùn avete capitu l'odiu di l'omi. Probabilmente, questi omi ùn si sò malati.

Dopu qualchì tempu, l'attrìzia hè stata obligata di pubblicà un tweet cù spiegazione:

"Vogliu spiegà tutti i genitori di u mo impronta nantu à una T-shirt - u slogan" U Passatu per l'Omi "ùn significheghja micca quì u mio odiu di l'omi. Tutti ch'e vulia dì hè chì u futuru hè per a ugualità, è u passatu era patriarcalu è era masivista. Questa slogan hè più cumpletu chì u "Futuru per a donna", è ancu divertente. Spergu d'esse dispelled your doubts! "
Leghje ancu

I seguenti di Kathy avianu l'attrìlla è anu ricunnisciutu chì ùn ci hè nisun sexismu in u so slogan:

"Ùn sò micca insultati in tuttu da a vostra camisa è sì, sò un omu!", "Mi cumprendisce l'esencia di questa slogan è eiu ciò chì hè di circa. Mi piaciunu. E si qualchissia hè insulte, ùn sò micca disprezzu per elli.