Will Smith sfida à Donald Trump: l'actor volenu esse presidente di i Stati Uniti

Will Smith hà decisu chì nunda ùn hè male di Lindsay Lohan è Kanye West, è si riunite in una grande pulitica. A stella "Sò una legenda" annuncia a so propiu di curru per a presidenza di i Stati Uniti. Hà parlatu nantu à l'aria di u canali di CBS News.

L'Aggressioni di Donald Trump

Eccu Unghettu Smith ùn hà mai sunnitatu di una presidenza presidenciale, per ellu sta scelta hè più una necessità, à quale ellu era imbuttatu da u milionatore Donald Trump.

Cum'è sapete, un omu di influenza influwente hè un participante in a cursa prelecturali per u postu presidenziale in l'elizzioni l'annu próximo.

Talendu nantu à a so campiunale, Trump hà prumessu, in casu di vittoria, per espulsà i migrati da Siria da i Stati Uniti. Hà aghjunghje chì ellu stacciona i pezzi in i porte di tutti i mosche in u paese. Sona, u puliticu hà attraversu a linea è uffrì di ùn dete micca i musulmani chì entra in u territoriu di u statu. Tali misuri, dicenu, seranu prutezziunati per prutegge l'americani da pussibilità attacca terrorista.

L'estrema hè in shock

Sènghjenu questu, Smith era stupidu è spaventamente surprised. Will dicerà chì, si i stati d'umani cuntinueghjanu à flussu in a società, ellu certamenti innanzarà a pulitica. L'agenti aghjunghjenu chì ùn ùn perderà tempu nantu à i trivialities è diventerà subitu in u capu di u paese.

Leghje ancu

A parte di a verità

Will does not joke, hà ripetitu dichjaratu chì a popularità di l'estrema di cinema per ellu hè digià troppu picca. Inoltre, l'artistu hè usatu per ottu i so scopi. Avà hà dettu chì hà decisu di fà una carriera brillanti chì face a traccia di una zitella chì ùn hà micca cridutu in u so talentu.

A vinuta corsa presidiale in i US promettenu esse interessanti!