Selena Gomez - a nova faccia di a marca Louis Vuitton

Sembra chì u direttore creativu di a casa di moda Louis Vuitton Nicolas Gesquiere hà una nova musa. Addiventa un cantu americanu 23 anni di età chì l'attuali Selena Gomez, chì hà digià statu un mudellu. Unu di questi ghjorni erani i primi fiureghjuli nantu à u 2016/2017 da u culleghju di u ventu-invernu, cù un coru, ma memorable titulu Series 5.

Selena a so splutazioni perfetta in u ritrattu

Mentre a casa di moda Louis Vuitton offre à vede Gomez in solu trè imagine. U primu, chì sarà a carta di visità di a cullezzione, u cantante palesa in un capiddu alto di pelle negra cun un capelli di pelle, fatta di fox pelts. In più di u toccu nantu à Selene era un capo di pelle di furza interessante nantu à una basa di pelle, una corta rossa fina è una fede turchina rougheri cù raia negra di u midi longu cù un liggeru lucale. L'accesoriu chì u cantante avia in e so mani durante a sessione di photo era una sacchettu cù una stampata di Luigi Vuitton cù un ragupatu di moda di sta stagione.

In a seconda imagina, Gomez appareva nantu à a pistaway vicinu à u pianu. A ragazza si prisintò davanti à i fotòstici in un vestitu fissamente turchinu, chì fù cumplementatu da chiffon manichi è una risata di culori cuntrastanti. Inoltre, Selena prova chì Nicolas Gesciere recommands wearing a outfit: calzini massivi cu un talonu grossu cù un grande talore è una bag-box.

A terza figura hè stata distinta à i precedenti: prima, Gomez in stampa micca unu, ma cun u Geskyer stessu è, in segundu, u vestitu era assai gentile. L'anatomia era fattu di sita bianca è un corset nero di coghju. L'imaghjera avete turnatu assai piacevuli è aria, siddu ùn era per i scarpi chì eranu nantu à i pedi di a zitella. Tuttavia, tutti i fanelli, Nicolas assicura chì questu hè u puntu di a so cullezzione:

"Serà 5 hè una cullizzioni assai romantica è femina. Vuliu aghjunghje insolence è curaghju. Cusì sviluppava saccu interessanti è i scarpi. Pensu chì solu una donna confiante chì sà di a moda hè capaci di veramente apprezzà quella imagine. Selena hè ideale per questu. Eppo si mostra in u ritrattu.

Dopu à u direttore creativu di a casa di moda Louis Vuitton pubblicatu i ritratti nantu à a so pagina in Instagram, Selena hà scrittu e seguenti parole:

"Pudete vularete finaraghju u mo primu travagliu pè a casa di moda Louis Vuitton. Da questu ed èiu infinitu. Grazie assai à Nicolas Gesciere è Bruce Weber, chì avete a furtunità di travaglià.
Leghje ancu

Selena è Nicola sò longu preparati per a cooperazione cumuna

Circundendu u fattu chì Gomez è Gesquiere prumettanu di travaglià cunvivate fù cunnisciutu dopu à u televiżjoni di Parigi Le Petit Journal, u designer avia infurmatu di i so piani di piglià Selena com'è mudellu in u gruppu di a casa Louis Vuitton di moda. Gomez pruvò ancu in ogni modu pussibuli di vede chì era pronta per a cooperazione: nantu à u MetGala-2016 u cantante hà vestitu un vestitu Louis Vuitton. A so photo session per a Vogue brasiliana finalmenti cunvinciu i fanelli di a seriità di l'intenzioni di u disignu è u cantante.