L'Irani cunjetta chì Kim Kardashian hè un agente secre di dissonazione

Kim Kardashian, hè urdinamentu di piglià a cura di a vostra propia sicurità, i fanatichi di u Corps Guardian Revoluzionario Islamic iraniano interessaron in a so immensa popularità in e rete sociale è anu aghjustatu a stella di u realtimu di rialità in l'agenti di iediatorii, letteratura straniera.

Charges contru Kim

L'urganizazione, chì seguisce a cumpletta di a moralità di ghjornu è di notte, crede chì a donna di Kanye West inundatu Instagram cù a so photo, persighjendu un scopu secretu. Ella, in u so avutu, voleranu corrupt female young, dimustrenze i so amuletichi è immorale modu di vita, chì si contru i principii di l'Islam.

Nun tantu simplicità ...

Cum'è u rapprisentativu di i "guards" Mustafa Alizade spiegà, parlendu à a television iraniana, Kim Kardashian ùn hè micca stata cun propoganda propria. Assicurata e so attività immoral hè finanzata da e persone interessanti chì paganu un prezzu solidu per u travagliu fattu bè cù successu.

"Questu ùn hè micca una besta. Pigliemu assai seriu "

- summarò l'ufficiale.

Leghje ancu

Limpieza globale

In Iran, induve rapprisentanti di u sexu giustu hè pruibitu di pubblicà l'imàgine senza hijab, l'Operazione "Spider II" hè in modu passatu. U so ghjustu hè di identità "a propagazione di una cultura di dissimulanza". In u risultatu di i cuntrolli, circa 350 iraniani anu stati arristati, i "auditors" ùn ci piaceru micca u cuntenutu di e so pagine in Facebook.

A semana passata, i servizii privati ​​anu dettabiliatu ottu mudeli cumpagnie, cumprendi una operazione di dui anni in l'identità di elementi indignani in a comunità di moda. Hè infirmatu chì per questu scopu, l'agenze si sò intruduttu in u modellu di l'affari, chì, assicurendu a fiducia di i pussibuli infatti, dicianu chì ùn duvinu micca un pochefeu.