Uve "Victor"

Piantà u vostru situ, tutti sò dispiaccusi à sceglie l'utuli più utili, gustoso, fertili, ma à a stessa pianta cunpretentiosa. Un jardinaru, prima di cultivà una cosa nova, hè immersa in un studiu di stu novità. In questu articulu avemu aduprà da fà fàliu faciule possibbili di circà l'infurmazioni per i ghjardinari è dà a datu più affidatu è cumpretu in a varietà di uva "Victor".

Descrizzione di a varietà "Victor"

Questa sorte di uva hè una tavola hybride chì hè stata fatta da u creadori di u solitore Fan Krainov VN, in onore di quale hè chjamatu questa varietà. U vientu "Victor" hè stata ottinutu cù un intruduzione cù assai riesce di variità "Talisman" è "Kishmish Radiant" è oghje oghje in u top ten best varietà.

Avà camandemu à i peculiarità di sta varietà.

  1. Uva "Victor" - una di e variità più primitiva. I frutti riunificavanu quì à 100-105 ghjorni, dopu à inchinu di i primi filati.
  2. Stu tipu di raghji sò carattarizati da i boni forti forti forte è u listessu maturu di u vinu, chì criscinu più di 2/3 di a lunghizza.
  3. In quantu à a varietà di uva "Victor" pudete dì chì hè resistente à ghiaccio. Giardinieri pruvati è sanu chì in un statu pocu preparatu per a fretu, sta pianta sopra a temperatura di -23-24 ° C.
  4. A pianta hè assai resistente à parechji malatii , cumpresi: putenza grisa, mildiu è oidium.
  5. I fiori di u vientu Victor sò bisexuali è sò polinati assai prestu è bè. L 'alivi in ​​i primi ghjorni di ghjugnu.

Avà accede à a descrizzione di i frutti di Viktor. I bacchi sò assai assai e carpuscoli, di densità media. U culore di e fruttu varia in segnu di a maturità: di rosso à u rossu rossu, è ancu u viulente.

  1. A vigna hè una punta ligeramente apiculata, ma sò stati ovali in forma. U pesu di una civula hè di 9-14 g, è u pesu di un raghju hè 600-1000 g. Da una pianta in u vaghjimu, hè pussibule acquistà da 6 è più di corsi.
  2. I bacchi di sta varietà di u raghjaru ùn pruvate amari, ma sò assai armonii è piacevuli. A pelle di u raghju hè un pocu grossu, ma ùn si pò micca sienti durante a pranzu, ùn interferiscenu è ùn sponde micca u gustu. U cuntenutu di zuccaru di "Victor" hè di u 17%, l'acidità hè di 8 g / l.
  3. Fighjemu ancu di a vespetta, chì sò rarissimi di raisins. Varietà di uva "Victor", anchi si sò attaccati da questi insetti radice, ma in quantità moderate.

Saplings di uva «Victor» rádu adopranu e razzi è facilmente arradichera in un locu permanente di residenza.

Fratello di uva "Victor"

U stessu tipu di criaturu dilettante hè cultivatu è a varietà di uva "Victor-2", in qualchì volta chjamata "Simpatia". A diffirenziu trà sti dui spezii sò insignificanti.

  1. Uva "Simpatia" ripens un pocu dopu, durante 125-130 ghjorni.
  2. I bacchi sò unipochi maiori è più grossi chì u so frateddu maiò - 12-18 g, è i mulini righjenu u pesu di 700-1500 g.
  3. U trasportu di u vientu Victor-2 hè assai più altu chì quellu di Viktor.
  4. A diversità di u "Victor" simplice, sta varietà hè più resistente à i malatii.

Hè tuttu i principali diffirenzii trà i dui hibridis, altri ùn sò assai simili.

L'opinione di i ghjardinari

Parechji fannu a so scelta decisiva solu dopu avè lettu l'opinione di quelli chì sò oghji acquistati di a pianta. Decidiamu per fà facilità è di sta ricerca è infine un grande assai di recensioni per "Victor". Allora pudemu esse cusì cun forza chì a maiò parte di quelli chì addivanu uva prefì "Victor". Tuttu ciò chì avemu descrizzione suprana hè cunfirmata è pruvata à l'esperienza di l'altri populi.