Home Premium Cinema

U propiu cuncettu di "cinema di casa" hè apparevenatu circa 12 anni fà, ma poi era questu luxu, è solu e persone cun un ingrossu impressivu poverà pudè.

Oghje, a situazione hà cambiatu - quasi tutti pò facenu un teatro di casa, solu i so equipi pò esse sfarenti. Cumu serà un sistema di parlante da parechje altri parlanti, o un cinematograficu full-screen cun un screen, un projector, un receptore è un sistema infurmazione potente. Ma ancu un discu cumpletu cusì cumpletu di 15 000 r. è hè accessibule per tutti.

Perchè u teatru di casa s'hè addivintatu un necessità oghje?

In ogni casa, un teatru di casa hè necessariu, perchè u prugressu ùn si ponu tranquillu è hè ghjuntu in u puntu chì cù l'avventu di HDTV, più di programmi sò liberati da 5.1, 7.1 è, quarchi 9.1.

Per pudè gudirà di u sonu pò esse solu cun a presenza di un sistema di parlante bona. Ma ùn hè pussibile di custruisce un sonu bonu in un teleu tutale. I televizins moderni ùn pò micca esse fisici sò una sala di più di 15 metri quadri.

Se u salottu-cucina-comedor incù una schezia libera senza partioni è muri hà una spaziu di 30 o più chjazzi, anche per esse intesu avete bisognu di un bonu sistema acusticu. Per ùn micca spuntà veghjanu a filmu. È ùn hè micca necessariu chì questi sò cinemas di u luxu, per un abbastanza còmode abbastanza è bonu sistema di una classu premium.

Home theater - i primi mudelli premium

Un primu teatru di casa hè un sistema d'alta tecnulugia chì piace l'alta estetica esterni è u sonu incridibile. U ghjocu à u teatru accupa d'imagine ultracadè di definizione è furnisce una figura veramente realista, è un sistema di parlante cun un amplificador built-in pruvverà una qualità di sonu sutu.

Quali questi di casa sò cunsiderate u megliu:

  1. Sony BDV-E4100 . Questu sistema di unicu bloqueu serà cuntentu cù i parlanti potenti, è, grazi à a tecnulugia Bluetooth, pudete play sound from una tableta o smartphone. In questu mudellu, acustica assai bona per un teatro in casa relativamente ardu: a capacità di u sistema à u volumu massimu alcuni 1000 vale. Pudete vede u cuntenutu da u Blu-ray o DVD, discu USB o solu da Internet. Stu mudellu in u segmentu di u prezzu hè cunsideratu cum'è u megliu.
  2. LG LAB540W . Ci sò diffirenti di i cuncurrenti, prima di tutti, l'aspettu. U discu di u discu di u Blu raghju hà un designu assai asceticu, u so corpu hè dipinti in argentu. Ùn sò micca inclusu l'altavaganza indeparente in u kit, ma invece sò offerte à utilizà un panel di u sonu chì sustene u format 4.1. U puteru tutale di u sistema di parlante hè 320 W, ma questu hè solu l'unicu. E à più a presenza di un grande numaru di decodificatori. Ci hè un supportu per u Blu-ray 3D, pudete viaghjà filmatu da uncesità USB, discu, hè ancu un modulu Bluetooth, per quale u signale hè trasmessu à u panel di sound. In ssu curtu, se ci hà abbuutu cun innumerante alambre, invece questu sistema hà da aspittà.
  3. Samsung HT-E8000 . Stu teatru in u mondu oghje hè prisentatu in a forma di un sistema di unità unitaria, chì cumporta un panellu di u sonu. U reproductor si ricò ricusà i discu di Blu-ray, unità flash. A povira di u sistema hè chì u tablero di u sonu riproduce u sonu 2.1 - u sonu stereo extravigile. In ogni casu, per questi chjuchi sò abbastanza. Da a pusitiva, deve esse nutatu supportu per ogni modu di funzioni "intellettuale" cum'è scaricamentu di u cuntenutu di l'Internet, chì hè cunnisciutu da via Wi-Fi.