Riproduzione di cuttings frischi

U metudu più simplicitore è fiduciale di a propagazione di e arbusti, cumprese baia, hè u metudu di a vegetazione, in particulari, stagioni. Hè permette micca solu per assicurà rapidamente e novi pizuri, ma ancu per priservà tutte e caratteristiche di a varietà annantu à questu, mentri a prussivazioni di a zetta ùn guarantiscenu micca à tuttu.

Currant hè un bagnu savuroso è savuroso, a fonte più ricca di vitamina C, cusì necessariu per rinfurzà l'immunità. Per pudè riesce u currant arbusti, pudete sapè cumu accuncià prestu esurtazione di pasti, ancu quandu a pianta è i principii basi di a primazione d'infirmità pè i stampi, è poi per i pianti ghjovani.

A ripruduzione di cuttings curranti pò esse fatte in prisenza d'uttini utteri utterini d'altu pruduzzione à l'età di 3-4 anni. Da un such arbulu, hè pussibule ricevi à vinti cuttings. U megliu di l'annu per u currantu fiorente hè in u vaghjimu per u currantu negru è à a fini di l'estiu per a rossa.

Quandu si prutegassi pasculi: preparazione di tagliati

Per i scorci di curranti sò adattati per rimpatrieri annulifichi, nanzianu li lignificati, micca menu di 6-7 mm di grossu. Pudete piglià radicali o figliola, u primu l'ordine di branching. I rizzi selezziunati sò tagliati cù un pruner è divisu in tagliati cusì:

Se piantate tagliate in u castagnu, puderanu cumenciu di ripiglià a prima tempesta, prima chì i punti di cumincià à riunione. Se avete prughjettatu un pattu per a primavera, ci anu trasfurmate e cuglieri cullucati in una casula è cuparta di neve. 2-3 ghjorni in a so pianta, i taglibe di curranti deve esse situati in acqua per dui terri di a lunghizza. Curranza negra arraggiulata bè, rossa - un pocu peju, cusì i scopi è sante hè megliu pruduttu in l'aostu.

Plantendu curdi curuzzi

Prima di ripusà e cose in prestu a so terra: digue à una prufundità di 20 cm, fate, fraccione tavule di a terra è caccià e male. I cammelli di pezzu sò fattu, sand, turf e cinea sò intruduluti in elli, è si sò imbiancati mezamenti cù u pianu. Scurbi vegetali in filieri in 1 o 2 stesi. A distanza trà i linii deve esse 20 cm, trà e fila - 40, è trà e tagliati in a linea - 10-15 cm Inserisce i tagliati in a terra à un angolo petitu per chì 1-2 rinuini sò stati nantu à a cima, a terra à circundate deve esse cura cù cura e poi poveru à scorci di zona di atterrissimu intrata. Uvatu ancu deve necessàmente mulch humus, chì ponu una una capa di 4-5 cm in l'avvena finu à chì i radicali di e cuttings sò devastati ogni ghjornu, durante 3-4 simane. Dopu chì questu, regu hè fattu solu dopu a terra si secca à a prufundità di e tinghje.

Cura di cultivo di curuzzi tagliati

I cura principale duranti u razziunamentu di e taglicini, cum'è a citatini prima, hè di mantene una alta umeda in u mare. Cù a cultivazioni curretta è l'assistenza curretta, più di u 90% di e staghjoni pruveni l'arragistramentu, è da u vaghjimu (si u piantazione hè stata fatta in u vaghjimu) o da a cascata di u stessu annu (se si pianta in a primavera)

In u mesi à u regnu aduprà da aduprate a pianta per sempre. Dui ghjorni dopu à ogni regnu, hè bisognu di disciugliserà a terra per ottene l'osigurimu di e radici - questa hè a megli manera di prumove u crescitu di l'arburi currant. Per rinfurzà u sistema radicali, trè volte à l'estiu, alimentate l'esurtazione cù a suluzione di pururu di pollulu à un ritmu di 1 à 15.