Vechi in u canali di Chanel

"U più caru u vistitu vistu, u poviru hè diventatu. Puderaghju tutte e cose in u biancu per u so gustu ", Coco Chanel hà dettu avà è creò un petit vestitivu nìvuru chì diventò una parte essenziale di u vestitori di a donna.

E vistiti in u stile di Chanel oghje, è ghjè in u vestitariu di a principessa, è un impiigatu regula, perchè i so copie ùn o cose micca cusì perezoso. U vestiti a la Chanel si trovanu oghje in i cullezzione di molti disinfaturi modernu. Ci hè una cosa chì unse: stile, eleganza, feminità. In questu articulu, pruvamu a sciurà à què tipu di vestitu deve esse in Chanel è hà pigliatu una foto di i so mudelli più interessanti.

Classics from Chanel - un vistitu nicu

Clan dress Chanel - hè u vestitu nìvuru nicu, chì hè stata inventata da ella in u 1926 in memoria di l'amante persu. U culore biancu in quellu tempu era assuciatu solu cù u luttu è ùn era micca successu, ma Coco Chanel hà sappiutu crià da questu classi ageless.

U vestitivu, inventatu da Chanel, ùn era micca cortu - hà cupartu i ghjinochje. "Small" quì abbastanza simplice di simplicità - in u culore è u cut. Inoltre, Koko hà cunsideratu i ghjinochje una parte pocu attraente di u corpu femminili. Un cut simple, un cuteddu semicircular, longu manichi estretti - hè quella chì hè diventa moda è manteneva pertinenti quandu decenni d'anni.

U sketch of the dress hè publicata prima in u maiu 1926 in a rivista Vogue. A rivista hà dichjara chì questu vestitu sarà "un tipu di uniforme per tutti e donne cù gustu". Hè esattamente ciò chì era successu. Tali vestiti per Chanel puderanu affordà quasi ogni donna, ancu i poviri. Dopu tuttu, cù questu equiptu cù l'aiutu di l'accessori, chì, incidentatamenti, assai piace à Chanel stessu, pudete creà un numeru numeru di cumminzioni - è siautu eleganti sottu ogni circustanza.

I mudelli muderni di i vistimenti Coco Chanel permette parechje variazioni è devvii di i classici. Puderimi sò più curtimi, avè ruffelli, cordonni, collarini è altre dettu de decoru. U vistitu nìvuru in u stilu di Coco Chanel sò prisenti oghje in quasi tutte e colti di e caseriu mudernu.

Biancu è Biancu Vestutu Chanel

Coco Chanel hè cunsideratu un tendenu in u biancu è u biancu. Cù i so criazioni spline in l'era di u cinema monocromu. A so influenza in alta moda era cusì forte chì a revisione di u tempu hà purtatu à a lista di e persone più influenti di u XXu seculu, è l'unicu in a storia di a moda.

I cani preferiti di Chanel era biancu è biancu. Ùn hè micca solu un clàssicu o un tributu à a simplicità, u minimalismu hè u culore di Koko ella stessu. Abane Chanel, biancu è biancu, ùn era micca solu ciò chì hà utilizatu sta cumminazione. Chanel hà cridutu chì i sapori stylishi sò duie tone, perchè fa una donna attraente, reduzendu visualmente a tene di u pede. Cusì cù a manu uceanale di Mademoiselle Coco Chanel, i culori bianchi è bianchi, diventonu a basa di u vestitori, i culori fundamentali chì ùn anu mai passà a moda.

Oghje, a moda casa Chanel resta aderente à i classichi rifiniti, è perchè Chanel's 2013 colture di colecuzii cuntenenu à combine culori bianchi è bianchi.

Lace in l'interpretazione di Chanel

Sceciutu vistimenti cù Coco Chanel, fate cura à i patti di laconi. Curiosamente, Coco era u primu chì sustinia di cosciottu so vistiti di u so cotone (organza è cordone). Hà sentiu sutilmente è antidiably anticipate a moda futura. Lace vestiti Chanel hà cunsideratu l'imitazione più bella di l'imaginazione di a natura. U putu di cordone hè cusì autosufficienti chì ùn hè micca bisognu di accessori. Puderà finamente l'imaghjini di embrague è i scarpi in un scema di culore.

"U passeghja di moda, u restu stilu", disse u Chanel lariu. Questa hè esattamente ciò chì succidia cù i vestiti rincova, chì ùn sò micca prublemà di sempre da u podiumu mostra.

Cococanu Chanel hà cridutu chì a ropa di a donna ùn deve esse innevatamente elegante, perchè a donna hè bella in ella stessu è u vestitu hè chjamatu à sfascià sta bellezza. In un vestitu à l'estilu di Chanel, una donna sempre serà seducente è perfetta.