Chanel - Spring-Summer 2015

Karl Lagerfeld - famusu disinatori di moda, designer, perfumatore, fotografu, Chevalier di l'Ordine di a Legione di l'Honor, chì dirighja a Chanel di a casa di moda, ùn ignurà a situazione pulitica in u 2014 in creà una nova cullizzioni. E in i so slogan, ellu offre i persone di tutte e mondu di participà à a moda, micca a guerra, è crede chì "tweed hè megliu da un tweet".

Collection Chanel spring-summer 2015

U standard di a moda - Chanel, cum'è sempre, senza cambià l'imagine, prisentatu nantu à i dimostrati timed à a primavera primavera è stasira, assai robba eleganti è exquisite, chì sò:

  1. Manicuresi di tweed diretta , chì prisintonu nantu à i catwalksi in l'ultimi tempi, ma sò o menu listessi è tranquillamenti in u culore. I trousers di più moda, sempre, 7/8 cun saldine fora, è e manichi di capelli chjodenu apertu i schavu.
  2. In a cullizzioni di Chanel 2015 pudete vede ciò chì hè cattivu cinquante di cutie longhi, vestiti cù noti di grunge, standard , fatti, com'è in simpatia cù a situazione tràggica di u munnu.
  3. Karl Lagerfeld facia cura à i belli brillanti - imbottiture, imbriccate cù imitazioni di mail chain, scale, e quarchi u schjetta soviètica chì si mette in perfetta à u vestitori festivu di una donna brillanti.
  4. U vistimentu di coghju in un muvimentu - "seconda skin" hà diventatu simbulu di a prutezzione psicologica da a situazione pulitica. "Chanel" creatu in questu stili di vestiti, faldidi, chiste.

U Chanel, primavera è stile 2015 hè stata eventuale in u Grand Palais, diventendu in un boulevard, chì defite mudelli cù e corne è affiche. Questu hè u capu di a Casa di a Moda vulia dimustrari di novu chì a moda vi cù i pirsuni è riflissione fermamente à ciò chì succede in tuttu, assorbiscendu è riflessione avvenimenti a l'istante, perchè Chanel hà vistimenti è accessori primavera-estiu 2015 ùn hè micca solu un ghjornu di i ghjornu in caluri, , spirimintassi, depressione faciale.

Crucera di Chanel 2015

Inspirata da u Couture in questa sezione, a cultura araba, da a strada, Chanel mostra di sta cullezzione in u 2015 è hè stata in Dubai. Prima di travaglià u travagliu, u designer viaghja assai, hà studiatu tradizione, tradizione, a storia di sta cultura, in fine - u risultatu hè incomparable.

Saieri, tunizzii, vestiti, vestiti Chanel di a primavera di u 2015 anu similà à e vistimenti di Scheherazade muderna - tessili per a so costura sò usati lumera, culori - saturati cù ornamenti naziunali, cù un accentu oru. Pruttu tutti i vistimenti sò sbagliati, longu, spessu prulitarii, ma di manera surprisa elegante è elegante. In l'imaghjini, ornamenti grandi, tiaras è crescenti sò attivamente utilizati.