Ralph Lauren creà l'imagine per Melania Trump per a simana d'inaugurazione

L'scandalu chì circundava Melania Trump è u boicotteru di i diseggitturi ùn manca a lentitudine, solu uni pochi di permette d'ignora a "cunvurazione" è sustene a nova dama prima di i Stati Uniti. Ralph Lauren, chì furnia grossa bianca per l'eventu ufficiali à u Hilton Hotel, è Tom Ford, chì si rifiutò di travaglià cù a prima dama di i Stati Uniti, permette di fà una strada categurica nantu à l'stile di Melania. Pensemu chì, in una entrevista cù u tabloid, a vista, hà indicatu a so pusizioni di seguita:

Ùn vogliu micca chì i ghjurnalisti amparanu dui mondi differenti: a moda è a pulitica. In u mo casu, aghju dichjaratu claramente. Assicuratevi chì, si Hillary hà rializatu u postu di prisidenti è offre a cooperazione, puderà rimette ancu. Olvidamu chì a prima dama hè obligata di observà micca solu u còdianu di u vestitu è ​​si vede digià daveru u so status, ma per esse u più vicinu à u populu. U mo travagliu, a ropa hè troppu caru è ùn sò micca disignati per fà cumerci di funzioni.
Tom Ford ùn vole micca di mischjà a moda è a pulitica

U rolu di un designer per a prima dama hè sempri onorevoli è riflessa favorevolmente nantu à a campà PR di a marca, per a prima volta e disinatori di moda boicotizzate a cooperazione lucali. Pensemu chì a designer Isabel Toledo, chì furnia un vestitu per Michelle Obama à l'inaugurazione, hà ricevutu un bonu excelente in a forma di publicità è cunfermendu l'statu di a so marca.

Melania Trump in l'imagine di Ralph Lauren

Barron Trump è Melania Trump

Ralph Lauren divintò u scrittore persunale di a famiglia Trump

L'elezzione di u dilettanti per creà l'imagini di bellezza di a prima dama per a simana d'inaugurazione sorprendu parechji: u fattu hè chì nantu à l'ultimi anni, Lauren hà collaboratu attivamente cù Hillary Clinton è cù a so stile. Un candidatu da u Partitu Democraticu di l'America hà dettave parechji debbuli è riunioni chjave durante l'elizzioni in vestiti cummirciali da Ralph Lauren, è per questu "amicu è cumpagnu" divintò u scrittore persunale di a famiglia Trump. Ùn si cunnosce chì Clinton hà riaccabbenu à questu, ma u mudellu cummerciale di i Stati Uniti ùn ùn furnisce micca sempre "fideltà".

Ralph Lauren è Hilary Clinton

U portavulecciu di Ralph Lauren s'abitacanu à cumendarle è evite "dumande incongruvule", cunffiningu a frasi simplici nantu à u "rispettu mutuale" trà a famiglia è di u designer Trump. Punti stampati occidentali scrive cun fiducia chì a marca Ralph Lauren assumiscu a responsabilità à esse un armariu per tutti i membri di a famiglia per a simana d'inaugurazione, è micca solu per Melania Trump.

Ralph Lauren

Donald Trump hà riferitu à a presenza di Tom Ford per vestisce a prima dama

Rapprisintanti di a famiglia di Trump è Melania ùn si ponu micca aduprà per un bellu pezzu in u rifiutu categuricu di Tom Ford di cooperà cù a prima dama di i Stati Uniti. Duranti l'intervista televisiva in u trasmissioni di Fox & Friends, u futuru presidentu permette di fà cumercià nantu à a situazione:

Partite per u fattu chì Melania ùn deve dumanda à Tom Ford per vesti è ùn hè micca fanàticu di a so marca. In regula, ùn sò micca un fan di u so stile è u so modu di vita.

Donald Trump parra di Tom Forde

Invece una risposta limitata è significante, l'enturatamentu di Trump ammettiu chì u politicu era stupitu.

Tom Ford, quandu fù cunnisciutu più tardu, pruvò per sguillà a culpa è, in l'entrevista successivi, mostrà a so fidelità à Melania, per quessa, hè prubabilmente chì, in u futuru, furnisce unu di i so mudelli à a prima dama di i Stati Uniti.

Leghje ancu

U risultatu di a cooperazione Lauren-Trump?

Oghje ghjornu avemu vede u risultatu di a cooperazione di Lauren-Trump. U 20 di jinnaru, l'inaugurazione di Donald Trump hè tutale, è dumani sarà un servitore di preghjudiziu, induve l'attuali cummirciali è intellettuale di i Stati Uniti serà presente.