Farina di tisori

Chì viaghja prima quandu hè di prufessione di un sastre o di costruzione? Bonu, di sicuru, una varietà di acchianari, pinselli, mudili è manichi, tessuti è bobini cù filamenti. I prudutti di a tisana si sò règula in l'ultimu postu, anche senza stu strumentu, nunda ùn hè micca cusitu. Inoltre, hè da un pruduttu chì largamente depènninu nantu à chì benestà u vestitu finitu si stallà. Quantu deve esse a tisora ​​di a ghjuridizione di ghjente, avemu da parlà oghje.

Comu sceglie e scissors?

À un omu uninitiated in a sutilezza di costura, pò esce da stranu chì a scelta di scissors si dà impurtanza. Pariate chì pudete piglià qualcosa, se solu puderanu taglià à a so cumpagnia è anu sappiutu taglià a tela. Ma hè più prubabile chì in u prucessu di tagliu, i capicchi di tela mutevanu di modu relative di l'altri o di i patroni, si cercanu, stirenghje o ghjunghje nantu à elli. Hè per quessa chì in u tisu di custa in u tisu à a cuscugliera, sò stati tisorzi adatti, chì anu chjappi allungati è un angulu différenu di sguardu chì i so culleghi clericale, è sò ancu fatte di acciaio enduitatu d'alta qualità. Sti fiorite fiori boni è bè cù a chiffon più bella è coperto gruffu.

Nantu à appuntamentu, hè chjaru di distinguishà trè tippi d'articuli per appricazzioni di tagliu:

Chì ghjè a diferenza trà scissors è tissuti? I scissors scissors si sò studienti per tela di tessili, perchè anu più tessuti è cunsiglii punteddi. Anu anu nantu à elli sò stati nant'à un angleu relative à i websi per assicurà una separazione minima di tisone da a tavula durante u trimendu di u tela. Inoltre, l'annu più bassu sò generalmente maiò più grande chì l'arme superiore. A taglioli di sanatoriu universale hè un pezzu ghjustu annunziedu, è u sicondu hè assu dentatu, è l'aneddu anu u stessu tamantu. L'uggettu spicializatu spiciale hè a zizare di zigzag, chì sò addupirati per ottene rettitelli figurati nantu à u tessili grossi, chì ponu fà pussibule di fà senza avanzamentu. Quandu ci hè cumprate qualsyo di tiseiu, hè cunsigliatu per urganizà un teste di pocu prughjettu per elli: pesanu in manu è pruvate nant'à i materiali di i diversi spessori. Eppo di tisorziora di bon apposta puderà fà sapè fà cun elli unu di elli, ancu u cuteddu di u tela cù tutte e parte di a punta è in ogni direzione. Inoltre, ùn deve micca avè micca lacunamentu trà i spiculi, patatine è friddi.