Bronchopneumonia - sintomi

Sta malatia hè accumpagnata da prucessi infjammatori chì si sò in i tessuti di u sistema respiratorju. Bronchopneumonie, i sintomi di quali sò discututi più, hè da a cumpetizione di certu dolore, o pò esse una malatie indipendenti. I più sughjetti di cullemu sò persone cun l'immunità enfasi, chì permette u sviluppu di microbicchi è virus.

In più di i raghji suprani, per pruvucari la malatia l'oggetti straneri è l'alimentariu si entri in i tratti respiratiu o inhalazione di sustanzi vintu.

I sintomi di bronchione pulmonia in adulti

Se stu prucessu patologicu hè furmatu com'è u risultatu di un cursu complicatu di bronchite o catarrh di i vini respiratori, allura i signi iniziali sò assai difficili per stabilisce.

À u listessu tempu, hè bisognu di attentu à e so manifestazioni di a malatia:

  1. A bronchopneumonitis aguda jvarna a cundizione febrilu, a temperatura alta, i valori di quale righjunghja 39 gradi. Expressed signes di intoxicazione di u corpu, manifestatu in debule, perda di l'appetite, chills, muscular pain.
  2. Hè vale digià a cura di a tezza. À u principiu di u sviluppu di a malatia, hè secca, nasali. Pianu pianu u sputinu di un sannidu verdugiu cumincià à esse attribuita, in volte in li vini di sangu si ponu osservà.
  3. A dispunia hè un altru signu di broncopneumonia. Spécialmente hè caratteristica di un cursu seriu di a malatia. In i pazienti ci hè una respirazione superficiala, carenza di l'acqua.
  4. Sensibuli dolorosas in u sternu, saldatu da inhalazione profunda è di tezza.
  5. Quannu si listening, secondu rivuluzzii picchi picculi secchi, carattarizati da una località inconsistente. Dopu picculi rispulze, puderanu cambià u locu. A respirazione hè vesicular.
  6. Leucocitosoma, chì hè stata attraversata da u sfondate di un numaru eccessivu di neutrofili. Un test di sangue mostra un aumentu di ESR, cum'è una significativa Un poca quantità di leucociti hè detta in l'examination.

X-ray in bronchopneumonia

Un metudu di diagnostica impurtante hè l'analisi di u ritagli radiographic. Duranti a bronchopneumonia, u focal character of tissue damage is clearly visible:

  1. In pneumonia lobulante, i lobuli pulmonari sò captu, cù diàmetri focali chì reachenu 15 mm.
  2. Cù furia acinosa, l'acini sò danni cù focu cun diametru di 3 millimetri.

In i dui casi, i funderi sò multiplici, chì parechji fugliale in un oscurezione continuu.