Aristucraticu britannicu disgraced in a ceremone di u premiu d'Urgell Gold

L'avvenimentu secularu di u "Globe d'Urra" ùn hè micca solu un avvenimentu culturale impurtante di una scala globale, ma dinò l'occasione per celebrà u so gustu refinutu, o ... a so assenza.

I pruduttori di moda cuntenute cunzidietivi i lavatoru di i visitorii di l'accontratazioni è l'appressu di l'attribuazione di premia cinematográfica per esse quì l'elegà più.

In u risultatu di l'evenimentu, u vestitu più disgustatuble di u Globu d'Urra - 2016 fù sceltu. In questu, in una festa organizata da u canali Netflix, hè vinuta una secular diva, Lady Victoria Hervey.

Leghje ancu

E a bellezza hè nùta!

A leone secular, mudellu è stella di televisione britannica, da e grande, ùn hè nunda diretta à u cinema. Questu ùn impedisce micca da vende à Beverly Hills à u chjusu dopu a festa di u Golden Globe.

U vistitu di famiglia attruva à l'attinente di i repertorii: un vestiti longu trasparente cù lussichni cun un cutu profundo è una toca trasluzcenta. Lady Victoria wera tulu di u publicu, e so mani nu è i pettu è i nucciasti.

Osservatori di moda anu cunzidiratu l'incintezza innecessariamente sfidae è chjamatu l'anziana di 39 anni d'età, l'inventi più vulgari di stu successu suciale. Ti piace u ghjocu inglesi?