Turchia - Efese

Efese hè una di e pochi città antica ben conservada in i tempi antichi. Una volta in i so strati, pare mancu tornu à u tempu, è pudete imagine chì era a vita in a cità cintinara di anni fà.

In questu articulu avemu a parrari di unni in Efese hè in Turchia, è dinò di a so storia è a più populari di a cità.

Efese - storia di a cità

Efese si trova nantu à a costa di u Mari Egeiu , trà i città turca di Izmir è Kusadasi. U stabilimentu più vicinu di Efese hè Selcuk.

Dapoi secondu a segunda mità di u XIX sèculu, i archeologi anu rifurmatu currettamente a cità, pruvatu à scopre è priservatu a quantità massima di artifacti - edificazioni antichi, oggetti di a vita quotidiana, opere d'arti.

In l'era antica, a cità di Efese era un portu importante chì travagliavani da u travagliu attivu è l'articuli. In certi epichi, a so populazione supirava 200 mila persone. Ùn hè bisognu chì l'archeologhi sò spessu trovanu oggetti preziosi è e grande edifizii religiose quì. U tempiu anticu più famosu nantu à u territoriu di Efese hè u tempore di u legendale di Artemis , quellu chì glurificò l'ortostinu Ansoniu. Dopu à u travagliu, u tempiu era ricustruitu, ma dopu à a diffondenza di u Cristianesimu, era ancu chjusu, cum'è parechji tempura pagani nantu à u territoriu di l'imperu. Dopu u pezzu, u palazzu cariu à decadenza, fù spunatu è distruttu da i moudicultori. A desolation perenne guidò a custruzzione di a distruzzione quasi cumpreta, è i restani di l'edificu si sò gradualmenti affucati in u terramutu ghjunghje chì era custruitu. Allora u swamp, chì era urdinata di prutege u tempiu da l'effetti dannui di i terrimoti, diventò a so tomba.

U tempiu di a dea Artemisa à Efese hè unu di e sette maraviglii di u mondu. Sfortunatamente, oghje da quì ci eranu solu ruins. L'unica columna risturita, di sicuru, ùn pò micca cumprendre a bellezza è a grandezza di l'anticu santu. U sirviziu com'è guida à a lucazione di u Santuariu è, à u stessu tempu, un munumentu à a passione di u tempu è di i mio vinu.

Cù u diclinu di l'Imperu Rumanu, Efese hà sussentà gradualmentu. In cunfine, da un grande centru portu ci era solu una traccia à livellu visu in forma di un picculu villinu vicinu è e ruins di l'antichi edificatori.

Sights of Ephesus (Turchia)

Ci sò assai atraccati in Efese, è tutti sò un grande valuru storicu. In più di u tèmpiu di Artemisa, u cumuni di u museu di Efese compresi i restani di una cità antica, chì cumporta parti di l'edifici è parechji munumenti più chjudi di i tempi diffirenti (preistorichi, antichi, bizantini, otoman).

U locu cchiù pupulari di l'antica cità hè a Basìlica cun una colonnade. Hè in questu locu chì e reunezioni di i residenti lucali erani rializati è e transazzioni di a prufessiunale principali si sò rializati.

Unu di l'edifizii più belli di a cità - u tempiu di Adriana (stile Corintu), erettu in onore di visitari l'imperatore Hadese in 123 AD. A facciata di u bastimentu è l'arcu à l'intrata sò stati ammustrati cù l'imagine di dii è di divinità, à l'ingrata eranu l'sculture di bronzu di l'imperatori Rumanu. A prossima di u tempiu ci eranu raghienti publichi cunnessi à u sistema di stati di città (eranu in perfetta a mantene finu à quì).

A biblioteca di Celsus, issa più com'è una struttura straniera, hè quasi distruttu tutta. A so facciata hè stata restaurada, ma l'internu di l'edificu fù distruttu da u focu è di u terramotu.

In generale, l'amatori di l'antichità è e majestic ruins di e antichi cità Efese si piace veramente. Quì è quì ci sò dettimi poderosi è pocu strammi di i vechji edifichi o fragments di cullezioni cent'anni. Ancu s'è ùn avete micca piacevule à a storia, in l'antica cità di Efese, puderete sèntelu cunsezione cun u passatu è a passione di u tempu.

U più grande munumentu di Efese hè u Teatru Efese. Hè custatu reunimenti massimi, splendide è pelezi gladiatorali.

In Efese hè ancu situata a casa di a Virgine Maria - u sacru di a cultura cristiana più grande. In questu, a mamma di Diu hà travagliatu à a fine di a so vita.

Avà stu ughjettu di petra petra hè diventata in una iglesia. A Vicinanze a casa di Maria ci hè un muro induve u visitatore pò abbandunà noti incridenu è prichendu à a Vèrgine Maria.