Puderaghju cumprà cumu per un novu in anticipu?

Mamma, chì hè in anticipazione di u zitellu, pò spessu sopra i porsi è i supersticiones, à volte ancu senza fundazione. Un such dilemma hè se cumprà cum'è cose per u natuvellu in anticipu. Tutte l'explicazione per chì pò esse o ùn pò esse fattu, u restu à e credenze di tempi antichi. Quandu u livellu di a medicina è a cunniscenza di partenza ùn era micca à u livellu più altu, crede ch'è cumprà una dote per un ziteddu hè un poviru geniu omen. À quellu tempu, i primi parenti ùn sapianu si era pussibule di cumprà cumu in anticipu per i natuvelli, ma sò pronti à seguità i preghjudizi di l'avutru, solu per ùn fà perisce assai.

Perchè ùn puderebbenu cumprà e cose per u natuvellu in anticipu?

Ci hè una parolla ch'ella hè pussibule di sparà l'apparizione di un criaturu futuru. Hè per quessa ùn avete micca cumprà u vestitu o ghjucate in anticipu è dì à tutti quelli chì si trovanu chì a vostra mamma hè imegata.

In fattu, in u mondu mudernu questu pò esse un gran problema. Avà parechje maestri sò assai più pratichi per cumprà, è ancu vendenu i cose. Allora dumandonu à a modu chì rapidamente pudessinu vende u so vestitu di casamento, è immediatamente dopu a bona nova nantu à l'aspettazione di u zitellu, anu accuminciatu à cullettite u doti, senza pinsà si era pussibule di preparà e cose di u novu in anticipu.

Se crede in a superstition, cumprà e cose da un natuvunu pò esse limitatu à qualchi punti fundamentali in anticipu:

  1. U stroller. Di sicuru, hè pussibule durante a so sughjornu di a mamma cù u zitellu in l'uspidale per ordene a compra di una stucera, ma hè megliu megliu cura di sta avanzata, pigliate l'opinioni di i genitori di i genitori, è pruponi ancu cumu si piglià u zitellu fora di l'uspidale.
  2. Cunzetta è lettu. Quandu torna da u sughjettu, a mo mamma ùn hà micca pussutu a forza è u tempu di fà cumerci, perchè u locu dormu di u babbu ci vole à preparà.
  3. Medici. Puderanu bisognu à ogni mumentu, a lista basta chì deve esse dati da una neonatòloga o midwife.
  4. Diaperi o pilami. Pudete ancu dode micca di pudè aduprà valdi, ma almenu chì, in qualcosa, u zitellu hà bisognu à vede prima in l'uspidale, vale a pena cumprà in anticipu.

Sì i genitori hà sempre di dubbitu quantità d'accattà e cose da u novu in anticipu, pudete posponà shopping per u mesu più recenti è cumprà solu e cose più necessariu. Hè impurtante di cumprà in anticipu chì dopu avè allatu una mamma cù un picculu fruttu nantu à e so mani cumprà micca incunificata, una volta, o cose di a prima necessità.