Winter Boots 2013

Stivali femini sò obligatorii micca solu per a prutezzione di u friddu, ma ancu per aduttà i so peri di a donna. Veju chì i diseggiani ci ani preparatu per noi, quale stivali invernali serà in moda in 2013.

L'invintati di e donne 2012-2013: i tendenzi di a moda

Ogni annu di staggione di a moda si dumandanu ciò chì ponu tenei o un falce, stivali nantu à u ghjinochju o stivali cuddà à u mità di a spina, suede o di cuera, bianchi o neri? Ma ùn ci sò parechje dumande, perchè a Sò Maistà volia piacè à tutti. Stàmbulu di lotta è sente a regula principale per sta stagione - senza règula! A prova hè una mostra di a moda, chì ogni creador offra una cosa di u so propiu, spessu fu era una mistura di stili completamente distinti. Per esempiu, Mark Jacobs combina stili di glamour, retro è patchwork in u so mudellu di stivali di donna. E ci era ancu i prudenti ingannabili, solu adattatu per caminari nantu à a catamaranu. Ma, furttumente, ci sò ancu in u coltu di l'invernu 2012-2013.

Allora, chì hè in moda?

In 2013 anu tistimoni nantu à a piaghja di u invintu di u mare sò dichjaratu fora di e fruntieri prisenti, sò stati rimpiazzati da stivali nantu à a falza. Pò esse chjuffiti da l'oltre, o pò esse tucatu apertu sottu a pressione da longu bootlegs, cum'è a casa di a moda Givenchy facia. In quantu i tacchi, sò sempre popular. I amate di i pinsoli sò supportati da Christian Louboutin, è Calvin Klein è Ralph Lauren votate per un tufonnu cusì è abbastanza stà. Un bagnu illuminatu o pezzi bianchi pò ancu esse mischjate, cum'è qualchi disinfettori avè trovu u propu prucessu innecessariu, cum'è Alexander McQueen. True, ti daraghju tutte l'altitudine stesu, facendu i so pedicultori, senza chì un talone, ma in un elevatu assai elevatu - cumu si defiche u mudellu hè un misteru.

L'altezza di i botti è a forma di i bootlegs sò ancu vistu in ogni casa di moda in u so modu. Givenchy prupone incantà cù stivali cù altri e pochi cuddetti, chì conjure l'associazione cù i vaccinanti. Ma oggetti articali sò stivali di stivali, è stivali straccinati à u mità di i braccialini, è stivelli cù brivetti eranu curtu è largu.

Per fà buttuti di moda, sempre in continuu da una peddi, ma parechji disinfettori (Alberta Ferretti, Dires Van Noten, Louis Vuitton) anu dichjaratu, chì i più in moda in sta stagione sò stivelli di velvete. Decidiamu micca fà scuzzulà l'audienza è prisentanu scudetti suede in i colori caludi Emilio Pucchi, Hermes è Giogio Armani. È Cristian Dior hà sempre decisu à esse prima, facennu stivali cun crocodile trim è lacce. A strada, sti stivali sò stati digià ghjunti un successu di a stagione.

I nivoli di u ghjuvatu di u ghjuvatu in 2012-2013: culori è findi

Stivelli di i fiori clàssici neri, marroni è grisdi ùn sò micca sganziati da i catwalksi, ma i culori veri di sta stagione sò culori brillanti. Cum'è u bughjone scuro, viole, burgundy, pistachio, red, borgoña, giallo è smaranta. Molti disinfettori anu fattu i so capulavori sò bianchi, per questu hè ancu appartientu.

U peghju di a stagione prumetti di esse stivelli, u culore di quale si imitava serpente o crocodile di a pelle, cutera di leopardia, coralli è fugliali tropicale.

Décorate i botti cù u pelle, perchè ellu hè un veru predilettu di a stagione. Per quessa, l'inserzioni di u pelle sò nantu à e stivali è nantu à e stivelli d'argentu. I stylistici credi chì i so cumpagni contradicenu tutti i cuncetti di l'eleganza è pò esse suldati da i ghjovani è di i fferenati. Inoltre, quelli utturnati cum'è Manolo Blahnik, Michael Kors è Alexander McQueen, ùn dà micca una muta nantu à queste parolle è si cumminciamente decoranu e so creazioni cù furale di diverse texture è color.

Hè ancu popolari sò stivali cù incisori è inseriti culurati. Un suede o stivelli di velvete accatati cù brodite. Tali labori sò cuntenti cù i cullezzione di D & G, Balmain, Jimmy Choo, Oscar de la Renta. Cchiù veramente bracciati brodmedi neri bordati nìuri, strinzati assai una perna. E tutte ste sti boots nantu à i tacchi alti è grazzii.