Versace Collection - Spring-Summer 2015

Un novu, assai bravu è incredibbilmente fresche - cusì Donatella Versace hà carattarizatu a so nova cullizzioni primavera-settore 2015. Fate a cunnosce a so megliu.

Versace - Spring-Summer 2015

Cosa saria da pudè usà Versace fashion in 2015? U dilettanti aspetta forward, prova di cambià è seguità u mondu. In a nova coleta da Versace primavera-estiu 2015, ci hè chjaramente un equilibriu entre l'estetichi è un cutu cuncessu cumpletu.

Questa stagione a cullizzioni hè tutta di corpiati è draperi cumplessi. Ma i mudelli Versace anu aghjunghje l'affullanza è evoca tunnaghji di critica da parechji opponenti di a moda sexualizzata.

Extreme mini, u corpu nudo, parmettini in i punichi, i taglioli è i cut-outs - tuttu questu quì hè prisente in a nova versione Versace 2015. U scrittore di a cullizzioni hà daveru cù un spazi di colore diverse. Malgradu l'abbundanza di fiori, tutti avianu una pruduzzioni molura è delicata. Luce rosa, blu aranciatu, brillanti metalli di u grigiu u giallu, púrpura è laranja.

Strict, siluette chjave in u cunghjunghje cù suchi culori dolci, di moda issa bloccaggio di cori , una fila finta è un grande patronu geomètricu, cumplementatu da una linea bianca in un fondo nìuru, vistutu di un cutru asimmetricu: tuttu questu hè offru in un divertimentu predilettu da parechji fashion designer Donatella Versace.

Hè impussìtellu di ùn spuntà arnes interessanti interessanti. Per esempiu, medalloni di metalli cun una figura di meduna nantu à una catina fina, sacchetti perforati assai eleganti, collins nantu à u collu in forma di aneddu di metallu, veture grandi cù vetru è un rimmu di culore russu. E, sicuru, stivali è sandali incredibbilmente fantastichi.