Coletta capeddi - Fall 2013

Un mantellu hè un subjecte obligatoriu di un utopie chjaru di u vaghjime. Eppo, ùn ci hè nessun fashionista da questu ùn si ne vanu in questa stagione. Sì, è ùn certamenti micca. Cumu hè a stuta chì pò diventà a basa di una bella è stylish image.

New collection of autumn capons

Hè nutate chì i mudeli muderni anu una cumbrescu excellentu - ùn ci n'hè micca ammucciatu a figura, ma sottulineste. Un sarimentu fittevi, bassi è cinture - tuttu ciò chì hà necessariu appughjate l'assistenza di l'altri, cum'è l'omi.

Solu una donna fastidiosa di moda ùn pò micca sapè chì u quatru veru o a so reemplazzione di qualità hè assai populari oghje. U stissu scrittu à u capu di vaghjime. E mudelli di coghju longu, forsi, parevanu aggrottivi, ma sò sopratuttu pratichi è pratichi. Inoltre, a pelle pò esse no solamente matte liscia, ma ancu lacata.

U culleghja cù u tweed in u culleghju di u culleghju di u 2013 ùn hè micca à tutte e vestigazione di u passatu di l'URSS, ma un veru chic in u prublema annu. E culletti di u mondu "alta hà vistitu" sò offriti à e donne di moda questi varianti di l'outerwear. Parechji di Valentino è Dior.

Nisunu mudelli più pertinenti di novi cullezzione di u 2013 o caputtu da lana arta, drape è cachemire. Riturnatu à a moda è un capeddu di u voluminu originali cut. Tali mudelli sò anziani in a parti cintrali è à pocu anguli.

Autunno - cullizzioni di capigli i culori corsi

Classici in faccia di u culore nìvuru ùn sia fora di a moda sta staggione. Molti disinfettori preferenu i culori viventi - rosa, blu. Un pilatu biancu assai abbitatu . Beige è culleghi lattichi sò adattati per creà una figura elegante.

E stile bè cù un vistitu un scuru blu o vicinu à l'ombra di u bruncatu.

Allura, questu annu, i diseggiani siamo usate cù una varietà di mudelli micca solu in i culleghji di primavera è d'estiu, ma ancu in a cullizzioni per a staghjunazione fridda.