Spiagge di Pasqua 2016

L'estiu hè, sicuru, una spiaggia è e robba particulari. Elegante, bella, bella. Quandu crea a imaghjina, u locu centru, forsi, hè occupatu da u vistimentu. Luce, còmpiu, luminoso. In questu vestiti di a spiaggia s'hè addivintatu moda in l'estiu di 2016, avemu da parlà.

Summer beach dresses 2016 - stili basi

Beach dresses 2016 - hè chjucatu principalmenti libera (chì hè adattatu, cumpresu per i figlioli), l'asimetrii (i dui fileri è l'ardenti) è u decocuulu in u largu. In spessu, u swimsuit anu vistu per u scollu, chì hè assai impressore. I mudelli nantu à rigullazioni anch'elli sò pupulari.

In quantu à a largetta di vestiti à a spiaggia, l'estiu di 2016 hè un tempu d'estremu. Molti mudelli - in u pianu, ma ancu qualchi curati, sarafani e tunici.

In questu annu, u "arcu di a famiglia" hè pertinente, questu hè un stile uniche è stampate per l' indimuniatu di a mamma è a figlia .

I vistiti purtami sò ancu i capimachji quandu crea un arcu di moda. Longu è curtu, mura è calata, in più fatti in a tècnica di crochet di tela, d'iris, viscose, cuttuni.

Tessuti di moda, stampi, culori, decorazione

Vestiti di tùnica di ghjesgia in 2016 sò principarmenti di cuttuni, lino, chiffon prima, sita naturale, satin. U culore biancu ghjè regula ancu quì. Aggiugà un vestitu longu chì viaghja (cù tagliati nantu à i lati o senza elli) cù una pseudo-stringa o posa una tunica ne bianca da un teletta lustru cù manichi di foglie è andarè modellu è rresistibile.

Ancu in l'u stilu di u pochettu monocromu, beige, culurente rosa, sfarenti sfumature di u celu, lilli. Un pezzu: u più speltru in l'ombra di a vostra pelle, u più splendore u vestitu aduprà. È, in cunversu, un lumi sugnu d'ombra cù un colu satuvutu.

Impressu quì l'annu averebbe sia grande o chjuca - mediu, torna, ùn devi micca, hè anticu. Patente vegetativu, geomètric popular è etniche africane - in particulare, u racolotti maroccani brillanti.

L'opzioni per l'anellu sò ancu assai diversi. A cala di u vestiti hè impauritu cù fringa, punta, a parte suprana - lacing o trezza.

Stylish beach image 2016

È avà pruvatu à fà imaghjini di moda in a stagione di u 2016 cun un vestitu per a spiaggia. Ùn avemu micca sempre l'oppurtunità di rializà u nostru ponuvamu cù una cosa designer, ma seguite u generale chì i legislaturi di a moda facenu à tutti:

  1. Una imaginaria romantica (per esempiu, da Chloe, Gottex) suggetti li tessuti ligumi, lazzi, capite o bioluggìa è maxi-length. N'autra opzione hè ancu possibbili - una tunica fera, fina è cun stanchizza è manichi aperti. Una imagina suggerisce, per esempiu, Belusso. U vestitu pò esse supplementatu cù un caprettu cù vastu campi, un saccu palla è luguru di u sole in un corpu magre. Li scarpi cuddaru sandali cù una lotta di cinghie, è patevule o sandali nantu à u soli di corcho .
  2. Arcu di u borgu in tuguri bianchi è bleu, alcune volte spusatu hè aghjuntu. Stampata, coletta, coletta stilizata. Questu hè un bonu fitu per un capu è un saccu di saccu. À quattro, hè megliu adupratu balleti o piani nantu à a piattaforma.
  3. Un pappagallo di ferra corsa - una tunicula larga (forsi anu una farra) o un vestitu larghezza falata cun una stampata culurita nantu à un lividu pianu. E vetrochi volumètrici, un bondale, una motta è gladiadore sandali - l'imagine hè prestu! A questu ci sò mandati, per esempiu, Etro è Mania Shoes.
  4. Glam metallu hè presentatu principarmenti in forma di vestiti à spiaggia cù un tintu "metallicu" (Gottex, Belusso) o indumenti di culori naturali, decorati cù mudelli o altre elementi chì sò evidenti, per oru o argentu. Tali vestiti anu da esse equilibratu cù l'accessori in i culori calenti.
  5. U stil etnicu implica vestiti, sarafani è tunici in una striscia di culore culuritu (Tommi Hilfiger) o indumentu maroccu. Cù una stampa fiurali o geomitrici in tutti i bianchi-bianchi-bianchi (Mara Hoffman). I stili sò assai sfarenti. A più vividly presentata stu tema in u so show.