Cérvole d'annu

Ci hè un annu novu, u principale attribuale di quale hè spessu cunzidiratu un arbre di Natale, decoratu cù guerri, boli, spalle. È ogni annu vulissimu a spagnola per vede parechje. I ghjoculi di u Novu ghjocu nantu à l'arburiu di Natale ùn sò micca solu cumprà in a tenda, ma ancu cù i so propri mani da parechji elementi, per esempiu, da lampi , filamenti, buttigli di plastica è cusì.

In questu classi maestru avemu averari a cose un ghjocu pè l'arboliteddu - un cerva di sentite cù i nostri mani.

Uvizianu novu si sentenu cù e so mani

Lista di materiali obligatorii:

Cumplementu:

  1. Avemu da principià a classa maestru cun creà un patronu per u ghjornu futur. Pigliemu una carta di carta è pigliate un mudellu di i dati di u futuru cervu fawn, à dì: capu, corne è u nasu.
  2. Trasmissione u mudellu à u sentu cù un sbagliu simplice è tagliatu i detti di u ghjornu di u futuru ghjocu: a parte di ghjunghjenu hè fatta da un sentu fugliale di caghjà in u cantu di 2 pezzi, i corne sò di marroni fossu un pezzu ogni ghjornu (left and right), u nasu hè fattu di sentu russu in quantità di 1 pezzu.
  3. Cù i filamenti di filu di u filu di una mulina russa in un filu, cusemu a parti di u nasu à a parti di u rasu. Cu un sciccareddu simplice chjappà un soru nantu à u caprettu di un cervu.
  4. Avete sempre a rossa di mulina in 2 filamenti cù a so back de la agulla è cusì u sonu di u vespuzzu sopra a ligna in u liceu. Hè bisogna com'è questu.
  5. I filamenti nìuri di una mulina in un filu di cose di u granu à u caprettu di un cervu, formando e so ochji.
  6. In seguitu, bisognu à cose à e rùvine bundanza. Per fà questu, scopre i corna di u cervu entre duie parte di a testa, perch'elli ùn si movenu micca in nudda parte. Cù u filu rossu di a mulina incruciate in dui filamenti, cuntonu dui parti di a cerva a cerva. Quandu avemu coschjutu i corna di un cervu in u so capu, u filu, attaccatu cù una sutura, deve esse speditu.
  7. À questu stage, a cima di u cervu hè stata chjesa di un sintepon, cusì cusì u ghjocu à a fine cun una sutura di cuda. À i corne di u cervu, cù a cola di silicuni, aghjustate quattru senei cumunitati per dà un modu più festiu.
  8. Avemu da passà à l'ultima etapa di crià un ghjocu d'annu. Per fà questu, da u filu di u sequins, formate un loop è cun una costura secreta aghjettanu a capu di un cervu, trà i corne.
  9. Eccu un ghjocu di Natale Natale - un cerva di sentite - avemu fà.

Un ghjornu maravigghiusu di l'arbureti di Natale sarà una maraviglia di l'adduzzu di l'arvulu d'annu, è vi daraghju un piacevule cù u so sonni è calidez, perchè hè creatu cù l'anima è l'amore.

L'autore - Zolotova Inna.