Interferon - l'ingudu

Interferon hè una sustanza immunomodulatory chì eserciteghja un antitumore è antivirali. A droga impedisce a penetrazione di e cèl·lula di u virus in u corpu è à u stessu tempu sviluppa l'immunità à queste microorganisimu. Un ingule cù l'interferonu hè efficace à i primi sintomi di una malatia virali è i friddi. Inoltre, funziona cum'è un prublema pruduttiva excelente in a presenza di una persona infettata in a famiglia.

Ointment basatu in l'interferonu

L'inzuccarazione di l'attività di e cimini virali si prevenenu i so cunnessione à e cella di u corpu. Inoltre, a sustancia di più prumesse in u ricunniscenza di e cungresi patogeni, impediscendu l'infeccion.

Interferon hè utilizatu in u trattamentu di infezzioni virali, cum'è l'hepatitis C è B, esclerosi multipla, per u trattamentu di a gripe. A droga hè statu àmplitu in a lotta cù e patologii di sangue:

Inoltre, un pruduttu cù l'interferonu hè cunsigliatu per esse mette in u nasu, cum'è si pratiche cù i signori d'ARVI, accumpagnati da tezza, strannutie è runny nose. In questu casu, l'agente hà eliminatu effettuamente i sintomi di a malatia in tutte e so urdane.

Un pruduzione basa in l'interferon-alfa

U principiu attivu di sta droga hè l'alfa interferona acquistata da u sangue. U utilizazione di a droga dodie a destra di i bacterinali è di i patogeni di virus, à migliurà l'immunità per elli, per evità l'infizzione in l'avvene.

Sicondu l'urdinamentu per l'usu di ungini cun interferonu, cù ARVI è a grippa, u rimedulazione cù un sbattulu di cotto hè appiicatu à i membranze mucosa. A prucedura hè fatta duie volte à u ghjornu. A durazione di u terapia per a malatia virali è a prevenzione hè di dui simani. Dopu chì u rimediu serebbe usatu dui à trè volte à settimana per un altru mese.