Cumu chjamate u ghjattu egizianu?

Qualchese persona sùnniu di cumprà i primi cose. Qualchissia prifirisci per ottene questu nantu à u so propiu, è alcune resorts à l'aiutu di l'autri ultimi fantastichi - fadas, nanu, a Regina di Spade, etc. È ogni solu sti modi hè bonu in u so modu, anche assai assai persone si scirettiu di utilizà u sfida spirituale. Per crede in questu o micca di crede hè a scelta persoonale di tutti, forsi vi valuru à piglià un rituali di "bruciata" cum'è un ghjocu o una furmazione siculogica chì vi permette di attivà i vostri riserve internu. Ma in ogni casu, per amparà, per esempiu, cumu per chjamà u catanu egizianu, serà assai interessante.

Quale hè un cat egizianu, è per chì pò cumpensà i so brami?

Hè scrittu chì i Egiziani reverendu i misgi com'è animali sagri, è certi volte - cum'è i dii stessu. Li tempii eranu stati in u so onore, sacrifici è festighi religiosi eranu chjappi, sò momificati dopu a morte è sipoltu in tanti tombi, è faraoi. In solitu i persone associanu i gatti egiziani cù spieghjele spurenati, ma in fattu sta razza hè chjamatu Mau, o più preferitu u Mau egizianu. È i discendenti di i so rapprisintanti sò senza prisenza ancu à questu ghjornu.

Ùn hè micca maravigghiusu chì ci era una crede chì l'animali ùn sò micca di una natura terrestra, ma ponu stava in forma di spiriti in l'ingnu di u "mundu suttu". E se sapete cumu chjamà u ghjattu egizianu in a casa è esse realizatu u rituali in modu cusì, pudete esse u cumandà per cumprendi u scopu di u patore è mancu una cosa. Hè nutate chì a prublema di pruvucà un spirituale hè una tradizioni antica, inclusa in Russia. Sì, è i nostri babbi cose cunsigliati à i tempi, micca menu chì l'egiziani. Per esempiu, era u ghjattu chì hè stata iniziatu in una nova casa o dava priurità à ellu in a determinazione di u locu per un lettu matrimonale. Per quessa, chjamà pricisamenti l'esencia di u cat hè a megliu opzione per i principianti è l'adesivi curiosi.

Cumu cride un cat egizianu: una descrizzione di u rituali

Prima di chjamà un cat egizianu, cumprendi u disattivu, hè bisognu di rializà a furmazione prelimiunale. Eliminà elementi innecessarii da a zona d 'accessu, hè ancu desideratu chjamà u circhiu protettivu. Prima di a ceremma, ci hè bisognu à intruduce per cumunicà cù u spiritu, da cuncentrazione in i vostri piani à capiscenu chì questu hè veramente ciò chì vulete.

Parechje persone si interessa cunse per quella di summon un cat egizianu durante u ghjornu, cumu hè scary per fà in a notte. I règule ùn impedite micca questu, ma hè megliu fà un appellu à a sera - dopu à cinquamila o di profonda in a notte - dopu à mezzanotti prima di i primi pesti. Ma l'eventuali pò solu essere in una casa, quandu ùn sò micca altre feline. Procedimentu:

  1. In a carta di carta vieja, disca una piràmide stilizata.
  2. In reverse, scrive sette volte di e vostre vulete, a lista deve esse numerata.
  3. Pudete u papetu in u centru di l'abitazione (circhiu protettivu) è trè volte di dì "u ghjattu egizianu", è à l'ultima volta aghjunghje "per fà ciò ch'e aghju dumandatu".
  4. Allora ci hè bisognu à pezzu fora di a stanza, senza parechje di retrocede è cercate apprezzate a porta.
  5. Dopu à una ora, tornanu à l'abitazione, è se u rituu era accumputatu bè, vi guardate i scritti di u spiritu vicinu à u paper. S'ellu si move a so zampa, i vostri brame sò verificatu, se a cuda ùn hè micca.

Hè difendiziu per chjamà u ghjattu egizianu?

Sì u seguitu tutti i reguli, chjamete un cat ùn fate micca male. Duranti u rituali, ùn pò micca fà u noise è fenu chiaru alta. Ùn pudete scuntrà u spiritu, pruvatu di piglià. Ùn avete averà aspittari quandu si funnu. Ùn pudite micca chjamà troppu spessu, pudete fà solu cù trè volte in a vostra vita. Quandu u quartu ghjattu u pigghiaru cun ellu, secondu a credulità, perché ùn valenu u risicu.