L'oltritomba - cumu si vede u nostru mortu?

Probabilmente, ogni persona per almenu una volta in a so vita era interessata da se s'ellu ci hè una vita più alleata dopu à morte o l'ànima mortu cù u corpu. Molti sò temuti da a morte, è à una maiò parte questu hè di causa di a incertezza chì aspetta. Grazie à i rializazioni di a medicina muderna, a risuscitazione di i morti ùn hè micca pocu cumu, per quand'ellu fù pussibile di cunnosce i sensazioni di e persone chì turnonu da l'altru munnu.

Ci hè una vita d'oltre?

Sicondu numerosi testimonii di e persone chì hàvenu survigliatu una morte clinica, era pussibule di calculà un certu scenariu. Prima, l'ànima abbandera u corpu è in questu mumentu a persona si vede da l'esternu, chì provoca un state de shock. Assai assicurau chì anu sappiutu simplici è pacificazione. In quantu à a luci notoriu à a fine di u tunelu, qualchissia veramenti l'hà vistu. Dopu passà, l'ànima si cun una famiglia o cun un esplicitu luminiscente chì ùn pò esse u sensu di calidez è amore. Hè nutate chì parechje ùn anu vistu una vita futura bella, perchè certi persone cascàvanu in terribili posti induve anu vistu criri astuzenti è aggressivi.

Molti morti successu dopu chì una morte clinica disse chì puderanu vede a so vita sana, cum'è una filmu. È ogni bad actia hè accentuata. Qualchese assolutu di a vita ùn sò micca impurtanti, è solu avè evaluatu u latore morale di l'azzioni. Ci hè ancu individui chì spjeganu strangheghje posti chì ùn anu micca u celu o l'infernu. Hè chjaru chì i pruponi ufficiali di tutte sti paroli ùn sò micca stati obtunuti, ma i scientifichi sò attivamente travagliendu n stu tema.

Quandu i nostri morti vanu in l'oltritomba in a rapprisintazioni di diverse pòpuli è religioni:

  1. In l'Anticu Eggittu, a persone anu creatu chì dopu à a morte, andonu in tribunale per Osiris, induve i so boni è i nostri impegni saranu cunsiderati. Sì bè cù i so piccati, l'ànima hè stata manghjatu da un mostru è hà scumparatu per sempre, è e alte respetable ghjunghjenu à i campi di paradisu.
  2. In a Grezia antica, era creatu chì l'ànima si passa à u regnu di Speranza, induve esisti, cum'è una sombra senza senteri è pinsamenti. Pi scappassi di quessa, puderia micca solu l'elettu per mèttimi privati.
  3. I slaves, chì eranu pagani, cresce in a reincarnazione . Dopu à a morte, l'ànima reincarnate è torna à a terra o vai à una altra dimensione.
  4. L'Adherenti di l'Induismu crede chì l'anima dopu a morte di una persona si riunite inghjinante, ma in unni chjera depende da a rightezza di a vita.
  5. A vita di l'oltre, in l'opinione di l'Ortodoxia, dependa di qualcettu di vita chì una persona cunducerna, perchè e male ti vede l'infernu è i boni di u celu. A Chiesa chjesa a pussibilità di a reencarnazione di l'ànima.
  6. U Buddhismu usa ancu a teoria di l'esistenza di u paradisu è l'infernu, ma l'anima ùn hè micca sempre in elli è si pò spustà in altri mondi.

Parechji sò interessate in l'opinioni di i scientisti nantu à ch'ellu si ci hè una vita d'oltre, è cusì a scienza ùn hè statu micca stata abbandunata, è a ricerca d'oghje hè attivamente realizata in questu area. Per esempiu, i medichi inglesi ghjùnsenu avè osservatu i malati chì anu survigliatu una morte clinica, riparazione di tutti i cambiassi chì succeranu prima di morte, durante l'arrestu cardiacu è dopu a ristaurazione di u ritmu. Quandu e persone chì ghjunghje sopravivutà una morte clinica à i so sensi, i scientisti facultonu di i so sentimenti è visioni, chì anu purtatu parechje cunghjenzi più impurtanti. E persone chì hè mortu, sintia luminu, confettu è divertitu, senza nudda dolore è dolore. Vedenu e persone chì anu passatu. A pòzza hà assicuratu chì eranu stati cunfundati da una lumica bassa è cálida. Inoltre, in u futuru mudificà a so percepzioni di a vita è ùn teme più teme di morte.