Perchè un bacio in u collu?

L'interpretazioni di i sogni ha statu praticata da l'antichità è senza successu. Usendu a cunniscenza di i nostri babbi, avemu da scummigghiarii cu un baciu in u collu, vistu in un sanu, significa.

Di solitu un baciu hè piacevule è in un sognu ancu. È vole dì qualcosa bè. Un baciu nantu à u collu in sònniu hè generale per vede l'amore. Parra di una bona rilazioni ligera à qualcuna persona, forsi cun un toccu di passione. In generale, un sònniu nantu à u petre à u collu da un omu chì provoca simpatia in a realità significa recircità. Hè ancu pussibuli chì sta pirsuna prupone di offre una ragazza in una donna è cori. O rinunziassi. E si ella u so bessia, andò da prupone à a vulintà di relazioni più vicinu.

Perchè un bacio nantu à u collu di u sonnu di l'inimicatu?

Sì bisognu à l'inghjettu in un sognu, duvete avete bisognu d'ellu un altru corpu, se ùn piglià mette preventivi è fate chì ùn serebbe più ostili per ellu.

Ciò chì dice u baciu in u corpu allora u baciu u vostru maritu?

Ùn hè tantu listinu (postu chì tuttu u solitu un maritu ùn hè micca un nemicu) è significa chì ùn ci hè pocu dulcezza da a so parte. Hè bisogna sapiri da chì a mòglia ùn hè micca solu u culore: una babbu una lavandera, ma dinù una donna charming chì vale a pena.

Ci hè una parolla chì, si una persona sita vi un sognu, prestu prestu u so amori, è se so avutu cun quellu chì hà digià sappiutu u so amori, da ellu hà da avè a furtuna in a vita.

Signore Freud, prubabilmente, hè innutilià di menziunà. È hè cusì chjaru chì ellu pensa. Hè ancu dorme nantu à una carota hè una interpretazione sessuale, è dunqua un petu è ancu in u collu. Hè chjaru, hè per u sessu, è micca à parechji, ma à u sexu bonu cù un prelude.

Quessi sò alla piacevuli (più o menu) interpretazioni di i scrittori boni di i libri di i sogni. Ci sò, com'è solitu, è altri. Certi intrepruttori pi qualchi ragiunità averebbiate u cuntattu, è a maiò parte di tutti quelli aghjunghje à u sunnmale, o megliu u so sunnebru, chì era abbandunatu da un fan. S'ellu era abbucatu appassiunatu, significa chì i so amici faranu u tracciau. E si ci era bbonu timidamente, da novu ùn hè micca dirittu: in stu casu, u fanne stessu tradisce.

Ma si li dùnanu un baciu in un sognu à qualcunu di i parenti (mamma, fraterna, fratellu, babbu, avanna, missiavu), a furtuna hè assicurata: o in a sucità serà furtuna, o boni amici si trovanu, o qualsiasi piacè.