Crockembush Cake

U pastore francese "Crokembush" hè una veramente decorazione di i più luxurii tabelli di banquet, perchè accunsenu per ùn diventà a pena di i prufiltuli più delici, adornati cù u fille di carameli più chjuchevoli, fiori candiedi, frutti o perle comestili.

Croquembusch cake - ricetta

Hè difficiuli di chjamà "Crokembush" una simple ricetta, hè improbabile chì si pò esse à a ghjovana fimmina di casa, ma quandu vi tuttu cun l'esperanza, è un postu definitu digià valutà u sforzu.

Ingredients:

Per prufrontenzii:

Per a crema:

Per decorazione:

Preparazione

L'oliu biancu è l'acqua aghjunghjite à foglie in a pappaglia, a misura in a farina è mantene a mezcla nantu à u focu, stinzendu continuamente, 2-3 minuti, finu à a furmazione di un densu massa di massa. Pirmettisce à a massa per friddà durante 5 minuti, è poi alluntanò l'ovu batte, una culloca in una volta.

U furmagliu hè sparatu à 200 gradi, da a pasta di pezzi bassi di 3-4 cm, pusendu nantu à una pappulera di pagliaghja cun pappagallo, sprinkle cù l'acqua è ponu affucà pè 30-35 minuti. Finamente profiteroli pricked misuosi cù un cutidianu da avanti, è poi di lasciate per fretà durante 20 minuti.

Intantu, preparamu a crema: u latte è e piante di vellucciiani sò scaldate in una puchina, aghjunghje 3 corpi, u zuccheru è sguassate a mezcla da u focu. Gattisce cù molti di a farina è rinviu a salsa di pane à u focu, fate a crema 5 minuti prima di esogheru, è poi aduprà chjinà. A massa finita di fill profiteroles cun una borsa confiteria.

Avà appunemu caramelo: u zuccheru è l'acqua sò mischiati è cotti nantu à una salsa di calde nantu à calde nantu à 20-25 minuti finu à u doratu. Ogni prufiterole hè dipped in caramelu è aghjuntu à u cunchiu di serve. Ripetemu a prucedura finu à fundate tutte e cose.

Queddi di fà caratteri di caramili, per questu ci aghjusteti dui garzuni, dipusati in caramelu è cola da a superficia di u persone durante 30 segundos, dopu ad avè bisognu à esse separati da l'altri, è i frilli resultanti sò ferulati nantu à "Crockembush". Bon appetit!