Cumu fà un parallepipitu di carta?

Toccate cù u zitellu diverse figuri di u geomitru, aiutate u developtu u pensamentu spaziali è l'imaginazione. Cuminciò à capì ciò chì quadru, ronda, cúbicu, esfericu è rettangulari, è pudete fà imagine in a so testa. Ancu à i pupulate in a scola in a lezzione di a geometria, i duttori sempre indican cunfrei di parechji figuri, chì cuntribuiscenu à una assimilità più bona di i teoremi geomettrali è axiomes. E, forsi, a parolla più difunta è difficiuli per un ziteddu hè u "parallelepiped". Per dumandà sta figura è capisce i so mudelli, suggerinu chì avete è u vostru zitellu facenu un paralìpipitu di carta cù i so propriu mani.

Per fà quandu avete bisognu:

Per capiscenu cumu fà un parallepipitu di carta, avete bisognu di ricurdari quantu pare è ciò chì hè. Questa figura hà 6 facci, ognuna di quale hè un rectangulu. Per quessa, l'scansu hè custituitu di 6 rectanguli interconnettati in u listessu pianu.

1. Cumu qualunque qualità volumetricu, u parallepipitu hè in u largu, l'altitudine è l'altura. Hè da u so valore chì u grandu di a falsa serà dipende. Defini u cantanti desitvuti è scrizzate.

2. Avemu da scrive un diagramu di un parallelepiptu rectangulari nantu à carta. Ricurdativi chì u papetu ùn deve esse troppu in ghjustu, u mo puderà spustà da u cola è impalpatu, invece chì a figura ùn svolge micca, è un cartuni pocu grossu ùn hè micca ghjustu bè è ghjuchjarà nantu à i culori.

3. Tirà una linea horizontal, a larga di quale hè uguali à a summa di l'larghezza è l'altitudine, multiplicate da dui. Allora da ogni endemazione di a linea, avè qualchinu a perpendicularu ugguali à a longu di u parallelogrammu assumatu. Entre elli draw a line parallelu à u primu.

4. Issa, da a corner superiuri right, tracciate l'altezza di u parallelogram, da a larghezza. Allora volta l'altura, è dinò l'anch'ella. Da i punti ottenuti, elliate linee perpendiculare à u latu contrariu, chì serà ugguali à a longu di u parallelogramu. Cusì avemu 4 carriti di a forma. Ci hè 2 più manca.

5. Above the second rectangle à a direita, aghjustà da dui più à u fondu è sopra. In questu casu, da a seconda marca à a direcia, ciò chì avemu fattu in u passu 4, piglià un perpendicularu ascultu uguali à l'altura di a figura. Repetite u stessu da a seconda marca. Scalfitemu li perpendiculari da un segmentu ugguali à a larghezza di u paraloguogramu. In una manera sìmuli, custruemu u rectangulu di u fondu à u latu oppostu.

6. Per fà fà più faciule in pegà u parallepiputi da u paper, aghjunghje "alpi" à u disegnu, cum'è mostru in a figura. U so anchufii duveranu circa 1,5 cm. Hè necessariu puru di facenu chjappi chjappi (45 gradi), perchè quandu anu pegatu ùn anu micca stata attente.

Allora, l'analisis parallepiputi di u papiu hè prestu. Hè impurtante chì tutte e dettagli di u disegnu sò nanzu è medichi rigurati, altri chì a figura ùn smanghjare nunda è serà una curva.

7. Cut the piece of work and bend it along all the lines so that nostri albitati tocanu, è i rectangoli superiori è fundali sò u "bottom" è "cover" di a figura.

8. Lubrifizionate i "algiati" supplementi cù cola è cullate i paralliteripiati da rimpastu ad inguernu. Ccà aspettate finu à chì a cola siiscenu.

Se avete masterizatu a fabricazione di sta figura, puderete prucede à cullettà un parallelelepipitu prupugnitatu di carta, chì i chjami sò diamanti aguti-anguli.

  1. Per analogie di a prima figura, cullà un diagram, cum'è mostra in a figura. Comu pudete vede, tutte e facci di u parallelepiptu inclined sò i stessi è tutti i costi di i diamanti sò uguali.
  2. Aghjunghjite à l'imaghjinate à l'albitori supplementari per l'appendage.
  3. Puderà a cugliera di a figura.

Parallelepiped - una figura geomètrica simplica simplici, maestru di quale pudete passà à l'altri - per creà una piràmide di carta o carta, per esempiu, icosaedru .