Rota di Burdock - propriali mediali

Burdock hè una pianta herbáceu di dui anni, una di e più famosa è largamente usata in a medicina famigliali. Inoltre, in una quantità di paesi hè cunzidiratu com'è cultive vegetale, chì hè cultivatu nantu à i piantazioni è manghja. Per esempiu medica, a razza di bernardo hè aduprata più spessu, è quarchi vota a foglie è i frutti.

Harvest burdock in a caduta di u primu o, in i casu estremi, in a primavera di u seculu annantu à a vita vegetale, perchè durante stu piriu, a cuncentrazione di nutrienti hè cusì alta, è l'arradichera hè succulente è carnale. In u segondu annu, i sustanzi accumulati accumincianu a gastru in u crescita di u troncu, è, in u vaghjimu, a raghjone per raghjone mediciale è culinariu ùn hè più largu.

Chì hè l'utilità di a raabta?

A razza bernera cuntene inulin di polisaccharidi, olii essenziale, tannini, proteini, salti minerali, vitamini, inclusa una quantità maiò di vitamina C.

I prugetti curatori di a razza bernandina sò assai diverse. Hè una pruprietà diurettu, colerècula è diaculistica, mellora a produzzione di l'enzimi pancretique, normalizeghja u travagliu di u fianu, rizzi, vapeur di vapeur, aiuta à scumpari i salti è e petre da u corpu. In a medicina famigliali, a razza bernardi hè aduprata per a inflammazione di a gola è a mucosa orali, qualchi malati di a pelle, i malatii di u viaghju gastrointestinali, trastorni metabolichi, reumatismu.

I preparatori basati in barduna sò usati cum'è ferite ferulanti, anti-inflamatori, agents antidiabetique.

In a cosmetologia, a razza bernardi hè utilizada per rinfurzà è stimulà a creazione capiddu.

Trattamentu cù a radica di burda

  1. Per fà nurmalizà u travagliu di u viaghju gastrointestinali utilizzanu una decocção di borgu. Una culloca di l'upertu di terra hè spurtatu cù un vetru d'acqua, foglia durante 10 minuti in un pianu focu, dopu à quali hè insistitu per altri 20 minuti. Pigliate a decocção nantu à una cucumber, four volte à ghjornu prima di manghjà.
  2. Comu rimediu per i pedichi in a vespulugia è i riini utilizate una decocção di 2 cullizzioni di razzi. A materia prima di a materia prima hè spartu cù trè beprati di acqua calenta, hè insistia per duie ore, dopu à quandu un boscu di una ora hè fogghi. Puderete filtrà è pigliate un terzu di u cristalu trè volte à u ghjornu dopu à pranzi.
  3. Quandu un diureticu preparanu u purgu vicinu: 5 cullenade di raghja di bernie pour un litru d'acqua è fervogliu finu à chì a mità l'acqua si evapora, aghjunghje 3-4 culleri di u meli. Pigliate una mistura di 2-3 incucciuli di ghjornu.
  4. In casu di prublemi cù articulati (in particulare, reumatismu) hè cunsigliu per aduprà u ghjocu di razzo di biscuttimentu mista cun un oliu vegetale in a proporzione di 2: 1 cumprate.
  5. Quandu l'eczema è eghjugheli di u cicatrisu anu un pruduttu, preparatu da una razza fresca di bursale. 25 grammi di root pour un vetru d'oliu (preferibile l'oliu d'oliu) è insistu per un ghjornu, dopu à quandu ciutge à un quartu d'una ora. Amparate u pruduttu finitu in a fria. À l'area dannigghiata, l'ungulatu hè applicatu cumprista, in a forma di cumpressa di gasa umita in tintura d'oliu.

Rota di Burdock per i capelli

  1. Per accelerà u crescita di u capeddu utilizate una mascara basata in u caldu di l'arzillu boiu. Una culloca di a materia prima hè spressuta in un vetro d'acqua fogera è foglia finu à chì a mità di l'acqua si evapora, postu chì questu hè mischju in proporzioni ugguali cù u grassu di ceccola inturniali cale.
  2. Per rinfurzà i capelli hè ricumandatu dopu la lavare rinite a testa cun una decocção da a radice di burdock. Hè ancu utile dui volte à settimana per fretallu i radichi di u capeddu è u zuccadoru di u casgiu di l'arradulu di bursale. Per fà preparà stu zuccheru i radichi frischi sò lavati, fissatu nantu à un grossu rascottu è espresso. U zuccaru resultanti hè a mezza diluzia cù l'acqua è adupratu per frégate.