Emma Stone in W Magazine: intervista nantu à a cooperazione cù Louis Vuitton è una intrigu

L'attrenda hè ricunnisciuta com'è u più pagatu in Hollywood. In u 2017, Emma Stone cumintò a classificazione di Forbes, cuncede $ 26 millioni fabulosa! U premiatu Oscar per u so rolu in u musicale La L La Land hà parlatu cù rapprisintanti W Magazine è hà dettu ciò chì hè cum'è a faccia di una marca rispettabile è caru, cum'è Louis Vuitton.

U situ Photoshoot in a nova emissione di W Magazine hè micca abbastanza. U fattu chì Emma Stone palesa in vestiti eleganti di Louis Vuitton ùn hè micca solu, ma in cumpagnia di Nicolas Gesquiere, chì ùn hè micca solu un eminenti disinfestore francese, ma ancu un direttore artisticu di i cullezzione di a donna di a marca.

Emma palesa in novità da a marca di lussu - blume di serra è chjuche alargate. Sneakers è shorts cumplementanu l'imaghjini di l'attrice donna.

Cooperazione assai longu

In una entrevista cumminciata, Ges'er è Pietra parlà nantu à a manera ch'elli anu da a cooperazione benefiziosa mutuali. Ci hè chì u signu di u cuntrattu hà presitu un annu! Inoltre, u fashion designer ammettiò chì vulia vede Stone cum'è ambaatatore di a marca in u 2013, ma hà sappiutu ottensenu l'accunsentu di l'attrice rilivata ora ora.

Eccu ciò chì hà dettu nantu à a so scelta in favore di Emma Stone Nicolas Gesciere:

"Quandu mi juncciu à u gruppu Louis Vuitton, pensu prima chì mi vulia travaglià cù Emma. Hè cummincià parechje apparentamente contr'à u caractère per a feminità è a gràzia noi. Hè bella è m'inspira assai. "

Sicondu Emma Stone, hè impressionatu da a cooperazione cù a marca induve u spessu chì pò spessu visitate Parigi - a so cità prediletti. A picciotta era cunquistata da a capitale di Francia in un criaturu, quandu ella vinia prima in Paris cù a so mamma:

"Quandu i primu si n'andà à Parighja, era cuntentu. U travagliu nantu à u ritrattu di Louis Vuitton, avemu travagliatu in l'hotel Ritz, è aghju pigliatu à pensà chì l'eroine hè stata a pelicula "Pretty Woman".
Leghje ancu

Sicondu l'accordu cù a marca, Emma hà u dirittu di vistimenti di altre marche è attivamente utilisate i servizii di u so stilista Petra Flennery. Da quì in Emma, ​​Petru è Nicolás sò un equipu ben coordenatu. L'attrìzia hè piacia ch'ella hà l'oppurtunitati di discussione i dati di a cullezzione di a nova stagione. Sicondu ella, a cooperazione cù a marca più famosa hè una sperienza unica è una occasione per l'autore realizazione creativa.