Selena Gomez hà datu una entrevista franca à a rivista americana Harper's Bazaar

L'emissione di marzu di a rivista americana Harper's Bazaar hè dedicata no solu à a primavera, ma dinò à Selene Gomez di 25 anni, chì diventò l'ídolo di assai bulu in u mondu. U cantante è u produtore starred in una riserva di foto brillante è hà cumposta cù l'esperimenti persunali, à parolle di l'ìduli, u modu dura à u successu è a felicità!

L'edituri di a rivista di dicisioni di fà l'interessu interessanti è invitatu à a cunversazione attrenta Catherine Langford, a stella di a serie "13 motivi per quessa", produciutu da Gomez.

A stile

Sicondu a so cantante, ella prefiere stili casual è boho, chì si permettenu à sienti còmpiu è, à u stessu tempu, creanu una stampa simplici è romantica. Inoltre, si senti una debule per accessori spiciali:

"Aghju sempre trattatu e cose chì sò nantu à mè, a principalità è a facilità. Ma à i scarpi è i sacchetti, sò assai fugliale! In l'imaghjini, questu hè u più impurtante, cum'è mi pari! Aghjustanu, a mo prima compra caru hè una laptop laptop bag per un laptop da Louis Vuitton. Finu finu à questu, mi ricordu di questu cun u surrisu, ùn era sempre à paura di spoiling it and mess up up. Ma hà permessu di sentu una donna veramente propria, cunfidendu, sapendu u prezzu di tempu è di soldi. Eppuru in a sacchettu stessu era un laptop è lip gloss. "

Hè nutate chì Selena ùn hè micca un fan di pathos è piace à scuntrà à amichi in simboli cafes, ristoranti di a cucina mexicana, chì averà.

Amore nantu à i zitelli

L'avutru jornu tutti i fannii di u cantanti eranu tuttati da ritratti di u caminu di Selena, chì hà tutta cumunicata cù i zitelli à u parcu è e so mariti. Da a conversazione cù Langford hà fattu cunnosce chì a ragazza li piace à passà u tempu cù a so surella;

"Mi piace a so spuntaneità - ùn mi cumiteghja in modu emotivale è mi permette di vede à i prublemi da un altru angle".

À l'urigine

Selena hè mai avutu vrigugnà è ùn hà micca elettu u so urìggini, anche si admittò in una entrevista chì ùn hè micca piacevule successu in l'America Latina in i Stati Uniti:

"Quand'avaraghju principiatu u filmatu è parechje nantu à a schermu, aghju intesu detta sottu à i raccorshi razzili, ma percive chì era inveci. Ricurdà stu periculu di u tempu, vogliu dì chì avè sempre sentu supportu. Quandu era aghju 15 è aghju participatu à u fucilu di "Wizards of Waverly Place", una donna latinoamericana cù i zitelli avvicinavanu à mè è mi aghju aghju datu ciò ch'e aghju fattu. Chì pò esse u me modu à u televiziu. Quand'elli vinaru, aghju fattu un esempiu per l'imitazioni di assai zitelli Latin-americani ".

U cantanti hà dettu chì ùn mai si mischia qualità prufessiunale cù l'urighjini:

"Ùn fate micca cunvenzioni superficiali nantu à e persone è vogliu esserà trattatu cusì. Avà pozzu setti un scopu - per amparà u spagnolu, dimustratu u me rispettu di a cultura è e mo radiche ".

À pruposi idoli

Quandu hè dumandatu quale hè l'idolu, Selena rispose senza esitazioni - Meryl Streep, è dopu un pensamentu di un momentu, aghjunghjenu Amal Clooney è Grace Vandervol (un cantante americanu chì vincìu u cuncorsu "In America ci sò parechji" è u cuncorsu Radio Disney Music Award). Chì eru attraversu sti donne à un ghjovanu cantante? A Gomez stessu rispose a seguente:

"In Meryl Streep è Amal Clooney, mi piace l'eleganza è a capacità di sempre è cume, sò un mudellu di perseveranza è pruvucate à mè di l'admirazione. Aiu assai assai di elli, sò incredibuli. E Grazia - hè talentu è mi piace u so stile di performance. "
Leghje ancu

A salute è i piani di u futur

Selena hà sappiutu un travagliu difficiulmente di riabilitazione dopu una operazione di u trasplante di rinu è a cumbattimentu di prublemi siculogichi, ora hà sunnà a felicità personale è l'uppurtunità di travaglià solu nantu à u novu album:

"Hè stata a cirurgia, diprissioni, disgrazia nervosa l'annata passata, è questu annu cù a speranza chì a salute è a felicità aduvate. Nisun scopu specificu, à u capu di tuttu - salute! Se pudendu scrive un àlbum - fine, se no, ùn aghju micca fà una tragedia. Avà vogliu purtari la cuscenza di a vita è a respunsabilità, ci era troppu sensu ultimamente ".