Pamela Anderson hà cunnannatu a trascuranza è l'hypocrisia di i vittimi di Harvey Weinstein

Hè difficile chjamà i nomi di i persone in Hollywood chì parranu apertumente di scandali sessuale, cunnuzanu a curdi è l'ipocrisia di e vittime. Pamela Anderson aia discuttu chì ùn hè micca teme per escegliu una verità senza disgrazia è indetta a vita "sicreta" di a industria di l'entertainment. In una entrevista recente da u Ghjornacciu Megan Kelly, ella ùn solu accusò à Harvey Weinstein di cumpurtamentu impurtanti per u pruduttori, ma ancu deve una pregunta razova:

"Perchè l'attrziuli volontaranu à a" den "à una persona di quale ci sò tanti rumori brutali? Chì hà motivatu: l'imprudenza o l'ipocrisia?
Pamela Anderson è Megan Kelly

In i parolle di Anderson ùn ci era micca insulte versu e vittimi di l'assetu è di a violazione, à u cuntrariu, in u dialogu chì prova di capiscia:

"Hè difficili per mè capisce quelli nichi. In particulare, a so fiducia incondiziale à i agentsi chì organizonu i reunioni in "hotels" è in u territoriu di l'omi. Hè una guarantzia di a vostra sicura? Ùn avete capitu quelli cunsecanze è ùn pensate micca cù u so propiu capi?

L'attrìzia nutà chì ùn hè micca un segretu per qualsu qualcosa chì in Hollywood ci sò "persone" chì ùn deve micca contactatu, sapanu è di "ghjucà cun elli in questa regule": "

"Se pensate chì ùn aghju mai avutu locu di persequitazione è pruvatu di vulturu, site chì site troppu sbagliatu. In a me carrera, aghju persu sempre cù i casi simili, nantu à audizioni è in a vita. Omi èranu pronti per i rigali di costu è per dà i roli principali, se solu era "unu número" in u so turnu di mistress, ma ùn volenu esse "altra donna". Cercu à circà relazioni in questu - l'unicu!
Leghje ancu

Dopu à a pubblicazione di l'intirmedi, i feministi è i attivisti di i dritti di i diritti umani attaccaru Anderson, accusannu l'attrìccia di sustegnu violenza. Ma Pamela ùn ricusa micca e so parolle è ùn pruvate micca di justificà, cum'è quelli attori Hollywoodi. Per u canali TMZ, torna a repetitu u puntu di vista:

"In a mo intervista ùn ci hè micca una sola parola di accusazioni à e donne chì anu patitu a viulenza. Aghju fattu una dumanda razzone, chì preoccupa assai, ma sò scantati di voce è fallenu in disgrazii cù i ghjurnalisti è di i attivisti di i dritti di i diritti umani. Harvey Weinstein hè un pig magicu meraviglio è questu hè cunnisciutu in Hollywood assai, chì parleramu di qualcosa cosa! Ora ci sò assai corsi nantu à a difesa di autore, ognunu sapemu di i so dritti, ma e donne cuntinuanu à sbaglici, di fiducia micca solu, ma fora. Sapendu u prublema di a viulenza, sapendu chì sia in riscu, deve esse listessi per pruteggià. Careless and foolish ùn penserianu micca di e consiguienti di sta cumunicazione. Spicciamenti hypocrosticamenti, siddu vi cunzientu anu da un "trattatu" cù u pruduttori per u cuncepimentu di u rolu. Ùn vulemu ignurari u prublema è scusemu pè u mo puntu di vista. "