Puderaghju u sessu u Venerdì Gràvimu?

Venerdì bona di credenzi Ortodoxi hè un ghjornu di tristu spéciale, perchè era questu ghjornu in a storia di u Cristianu chì u Salvadore era crucifissu. Chì ci hè permessu di fà in u Venneri da u puntu di vista di a chjesa? U Venerdì prima da Pasqua, hè cumuniale di pricà dura è furtifiche a vostra fede, ùn deve micca indulge in gioia è piacè, cantava è balla in questu ghjornu hè cunsideratu un gran peccatu, ùn deve micca attentatu à i travaglii di a casa, lavate, pulite a casa. I preoccupati per preparà a Pasqua è devenda u sàbatu.

Questu ghjornu ci ricurdeghja di u martiriu di Cristu, per quandu ogni fiducia avissi passatu in meditazioni spirituali. Di sicuru, a banna ùn hè micca applicata à a vostra occupazione, nimu hà abbandunatu u travagliu. Ma s'ellu hè pussibile tene sessu o Vènni Venneri, hè l'intimità trà i cagioli u peccatu, una quistione chì devendenu una cura particulari.

Sessu u Venneri - sì o no?

Sexo - troppu intimu, è quistioni, quandu è in quale cundizione puderebbenu trattati, si deve esse discuttu, prima di tuttu, trà un omu è una donna. In questu casu, vi valenu a fiducia di a fede di i dui parenti, finu à chì ogni ghjornu sia vicinu à Diu è a so fede, se ellu averebbe, esse chjesa visita di servizii, etc. Se dui sò persone Ortizoglie assai religiosi, hè faciule per elli d'accunsentà cum'è ellu quandu hè megliu abbia da intimità, chì e persone sempre l'entendre à l'altru di una mezza palora.

Hè una altra prublema chì unu di i partiti hè una persona distanti da a chjesa è a fede, è ricusendu di esse cercati da ellu di l'altru partiremu pudianu offentori. Sè vo site un credulente, avete aduprate à u principiu di a relazione avvirtenu a vostra mità nantu à l'astinenza pussibule in sessu à certi ghjorni. Cusì avarete evitata e culleghji innevativi è disputations in u futuru, è in casu di malinterpreteghja da l'associu avà capitu chì questu hè micca a vostra persona.

In casu chì l'omu è a donna ùn anu micca adherente à e tradizione Ortodoxa, assistite à e serve di a iglesia è micca rapidu, a quistione di l'abstinenza in u sessu per elli ùn hè micca cusì significativu, solu ùn pensanu micca micca.

Chì dice chì a chjesa?

Cerimoni eunità unanimu chì u Venneri Gornu ùn pò micca avè u sessu, è se puderete - hè megliu abbia da intimità finu à u luni. Parrannu per quessa chì ùn pudete micca avè u sessu da u Venerdu Guicinutu da u puntu di vista di l'Ortodosia, in seguita, u persone crede ùn deverà micca intimità micca solu in a Semana Santa, ma tuttu u rapidu. Dopu tuttu, Ghjesù chjamà quelli ghjorni per palluzzà cù passioni, à quale hè u sessu.

Forsi queste hè una solu risposta raghjugna, perchè u viaghjate ùn implica micca solu u rifughju di fast food è un modu umiliu di vita, ma dinò a castità è l'astinenza cunjugali. Cum'è a Bibbia rici, "ùn fate micca adulteriu". In Russia, ancu i cagiuni chì anu maritatu in a chjesa ùn sò micca permessi di entre in l'intimità. È i figlioli cuncipiti in u viaghju ùn anu permessu di battizar in a chjesa. Pò dassi chì vo avete dettate e tradizione ortudossu di i nostri babbi?

Ci hè una altra opinion nantu à questu materiu. Arcuni santi (cum'è per esempiu, l'Apostolu Paulu è Dionisiu d'Alessandria) sinceramenti sustene chì i legittimi legittimi stissi averebbe definisce u gradu d'astinenza da u sessu, independentemente da u tempu di u viaghju. Ma solu cun consentimentu mutuale!

Avete una risposta à a question: pudete aghju sessu u vennari sanu. Nessunu anu u drittu di cunsignari à dui persone a faccenda di fà, qualsiasi decisione chì facenu hè a so scelta. A ghjesgia deve esse à l'opinione, senza dubbitu, ma a pace è l'armunia in a famiglia è trà e cose, ùn hè micca menu impurtante, è u sessu in a simana passata hè permissibile - se si almenu unu di u socie volenu.